JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Ahad, 6 Oktober 2013

A.D.A.M ;-)

Petang jumaat saya sakit perut.. dah lama bila uzur saya tak sakit perut... jadi saya berkerut-kerut muka menahan sakit... maka terjadilah perbualan ini ...

Mama : aduh sakitnya perut..
Nabil : Mama bak telefon kecik tu...
Mama : Nak buat apa?
Nabil : nak telefon abah, suruh hantar hospital, mama dah nak bersalin....
Mama : ?????? hahaha..


Macam mana nabil boleh fikir saya sakit perut nak bersalin..mungkin tengok perut saya buncit kot... ni kena kempiskan segera ni huaaa :(

Lepas tu dia membebel sorang2...

Nabil : Mama, beranak lah lagi satu, adik lelaki, nanti nabil bagi nama ADAM... Bila Adam besar boleh main dgn dia..

Aduh.. mama tak boleh nak penuhi permintaan nabil... mama dah four series ++ hehehe

6 ulasan:

  1. kesian nabil nak adik... eh, mana tahu kak kalau ada rezeki berkat doa nabil... hihihi

    BalasPadam
  2. hihi.. lucu la.. xpe kak, skrg ni dunia perubatan dh maju, mat saleh ramai je yg bersalin umur 40 lbh :)

    BalasPadam
  3. hahah... Nabil nak adik, macam2 budak2 skrg pandai2 la..

    BalasPadam
  4. he heee.....yg jelas memang si nabil tu nak adik lah tu......apa macam Kak boleh tak...?

    BalasPadam
  5. kak, sy mama muhammad.. muhammad 5y skola tazkar sama nabil 6y.. setiap hari muhammad tya nape nabil dah x dtg. muhammad rindu nabil.. tya cikgu jun ckp nabil mmg rapat dgn muhammad sbb nabil xde adik...heeee

    BalasPadam
  6. Comel Nabil.....
    masa ni dia belum demam yeg CH....
    Sama le kuta CH dah four series +...hehe...tp kalau nk beranak apa salahnya....

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)