JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 1 Januari 2014

AL FATIHAH :: DAMAILAH ROH MU DISANA.. TN HJ AIDI

Assalamualaikum kekawan dan selamat tahun baru 2014...

Malam tadi saya terima berita pemergian Allahyarham Tn Hj Aidi Munawir Ahmed Shukri, bagi saya dialah seorang ketua yg sangat soleh dan akhlaknya, tidak pernah meninggi suara kpd staffnya, dibimbing dgn penuh berhikmah.
Tghari semalam saya berkesempatan menziarahi beliau di IJN bila menerima mesej yg beliau semakin kritikal dan berada di ICU, perjalanan bekerja bersama beliau selama 16 tahun, membawa kenangan yg amat berharga... masih terkenang wajahnya yg damai... pergi menunaikan haji bersama beliau pada tahun 2007.. seorang tidak lokek dgn ilmu... beliaulah yg mecetuskan idea LZS circle untuk kumpulan usrah... kata-kata hikmahnya "apa jua perbuatan baik atau jahat yg kita lakukan Allah mengetahui, oleh itu jgn dicari murkaNya"

Damailah rohmu disana sahabat ku semoga rohmu ditempatkan dikalangan org beriman dan soleh...

6 ulasan:

  1. al fatihah semoga rohnya di cucuri rahmat aminn

    BalasPadam
  2. aminnn…. Al-Fatihah…
    saya pun suka dgn kata2 hikmah tu...

    BalasPadam
  3. Al-Fatihah...moga roh nya di cucuri rahmat..amin!

    BalasPadam
  4. moga rohnya dicucuri rahmat..org baik2 dan hebat memang selalu diingati kan kak..alfatihah

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)