JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 6 Disember 2016

Lawak Petang :: JEMPUTAN KENDURI KAHWIN πŸ˜†πŸ˜…πŸ˜

Salam petang ceria kekawan :)

sumber :google

Maslinda Mat Daros:
Kes semalam waktu menghadiri jemputan kahwin

Semalam saya diundang utk menghadiri majlis pernikahan di sebuah hotel.
🏩Ketika sampai di lobby hotel..saya melihat ada 2- pintu.
Pintu-1 tertulis "Utk keluarga laki-laki" & Pintu-2 tertulis "Utk keluarga perempuan". Saya lantas masuk melalui pintu keluarga pengantin laki-laki.
Saya berjalan beberapa langkah & melihat ada 2- pintu lagi.
Pintu-1 tertulis "Utk tamu laki-laki" & Pintu-2
tertulis "Utk tamu perempuan".
Kemudian saya masuk melalui pintu utk tamu laki-laki.
Saya berjalan beberapa langkah melihat ada 2-pintu lagi.
Pintu-1 tertulis "Utk yg membawa hadiah" &
Pintu-2 tertulis "Utk yg tidak membawa hadiah".
Saya masuk melalui pintu yg tidak membawa hadiah.
Setelah itu saya melihat ada 2-pintu lagi.
Pintu-1 tertulis "Utk yg membawa wang envelope "
& Pintu-2 bertuliskan "Utk yg tidak membawa wang
envelope".
(Saya berkata dlm hati "Syukurlah..ternyata ada ruang juga utk yg datang dgn TANGAN KOSONG").
Lalu saya memilih utk kePintu-2.
Kemudian saya berjalan beberapa langkah &
ternyata..saya sudah berada di jalan raya di luar hotel πŸ˜³πŸ˜“
HAHAHAHA!!
dia suruh kita balik je!!

πŸ‘†saja nak share since ini dah musim org buat kerja kawin

Sumber : WhatsApp


15 ulasan:

  1. hujung2 thn rmi yg wat kenduri kawin..klakar la lawak tu...mcm2 pintu hehe

    BalasPadam
  2. hahahahahahahahaah~ pernah baca lawak nih tapi tak ingat kat mana.. thanx kak sebab menceriakan petang saya..

    BalasPadam
  3. Hihi...
    Hang banyak jemputan ke Ti....

    BalasPadam
  4. Hahaha.. sememangnya itu selalu terjadi dengan MK..selalu lupa bawak duit atau hadiah untuk kenduri kahwin

    BalasPadam
  5. Mana ada orang bawak tangan kosong aje pegi kenduri kahwin.

    BalasPadam
  6. alahai..lawanya.. mcm nk baca dua tiga kali jak.. biasa la kalau pi kendrui msti ada oleh2 kan

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)