JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 1 Ogos 2018

SELAMAT BERANGKAT DUYUFURRAHMAN JIRAN KUπŸ’–

Assalamualaikum kekawan ..
Semoga kita semua berada dlm rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya..
Pada 21.7.2018 penduduk desa alam yg menjadi duyufurrahman telah dibuat bacaan doa selamat. Mereka mengadakan kenduri di surau.


 Hari ini 1 Ogos 2018 kak masni dan suami berangkat ke Mekah.. rayuan utk anaknya tidak berjaya jika tidak mereka hendak pergi sekeluarga. Pukul 1.30am penerbangannya.. semoga selamat sampai.


Jiran saya dan rakan sekerja saya.. Hawa dan Afif.. penerbangan mereka 2 Ogos 2018. Gembira mereka berdua dapat menjadi duyufurrahman. Gambar ni dia ambil rumah kawan nya yg nak pergi menunaikan haji. Tengok wall papper rumah pun gambar Kaabah Mekah. Lagi teruja nak pergi kan.. tengok tiap2 hari kan. Idea juga utk saya nak buat wallpapper kat rumah ni πŸ˜‰

Kak ros jgn tayang wajahnya diblog.. pemalu orangnya πŸ˜‹
Ini adalah jiran saya tapi tak kenal πŸ˜† adik dia yang satu kerja dgn saya. Masa di surau tu jumpa adik dia.. tanyalah dia mana satu kakak dia yg tinggal sini nak pergi haji. Sewaktu Rosmini menunjukkan kakak nya.. saya pun tersenyum pada nya.. sekali sepontan keluar dari mulut kakaknya... cahayahidupku... ohhhπŸ˜‹ ini yg kenal blog saya jer.. pastu dia kata.. saya pembaca setia blog saya πŸ˜‹πŸ˜‹ aduh malunya.. tu lah dia baca salah satu entri .. raya bersama jiran di desa alam.. mesti blogger satu taman dgnnya.. malam ni baru berjumpa.. gembira sungguh dia.. dia kata dia kenal melalui senyuman saya yg tersengih dlm gambar yg saya postkan πŸ˜†.. boleh jadi brand mark senyum sengih saya ni πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Kak Rosyati namanya.. panggil ros.. in sha Allah penerbangannya pada 3 Ogos 2018 hari Jumaat.

Kepada jiran-jiranku selamat menjadi duyufurrahman.. dipermudahkan segala urusan dan dikurniakan haji yg mabrur. Aamiin

7 ulasan:

  1. alhamdulillah...semoga mereka beroleh haji yg mabrur...

    BalasPadam
  2. Selamat berangkat semua .... moga kalian mendapat haji yg mabrur insyaallah...
    Jiran den pun ada pergi jugak Ti tapi pergi 14/8 sok, flight 2nd last. Dia baru dipanggil tu....rezeki dia kan. Den entah bilalah agaknya...

    Seronok pulak tgk kengkawan pergi kan

    BalasPadam
  3. Usually, I never comment on blogs but your article is so convincing that I never stop myself to say something about it. You’re doing a great job Man. Best article I have ever read

    Keep it up!

    BalasPadam
  4. alhamdulillah ... semoga mendapat hj yg mabrur

    BalasPadam
  5. alhamdulillah. semoga dipermudahkan semua urusan. by the way, saya first time datang sini dan terus follow sini sebab suka dengan cara awak menulis. kalau sudi meh lah singgah blog saya hehe. saya followers ke 556

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah selamat menjadi tetamu Allah. semoga mendapat haji yang mabrur

    BalasPadam
  7. Semoga dapat menjalani ibadah haji dengan sempurna.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)