JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 24 Januari 2019

SAYANG KU PADA MU MASIH ADA ❤️😍💞

Assalamualaikum kekawan..😊😍
Semoga kita semua berada dlm rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya..😘

Kesian + sayang saya pd blog ni.. semakin Hari semakin susut bilangan post entry saya.. utk tahun ini hanya 70 entry sahaja yg berjaya shared.. pada hal byk ajer cerita nak dikongsikan 😊..

Melihat pada followers saya makin bertambah wlpn saya tak rajin updated. insyaAllah jika keadaan kesihatan saya ok Dan masa mengizinkan.. saya akan menjejaki anda 😍

Pageviews pun meningkat.. Dari 4 juta telah meningkat 6 juta. Salah satu post yg popular adalah "Apabila saya disahkan sakit thyroid".. ye skrg saya sedang menjalani rawatan Di hospital putrajaya. Nanti saya share ye.. insyaAllah..

Saya pun dah lama tak share resepi apa yg saya masak. Purata yg berkunjung ke blog saya adalah utk mencari resipi. Semoga memberi manfaat kepada anda semua.

10 countries yg dtg menjengah. Dari US yg paling byk utk yg overseas Kan 😍



Bila saya lihat pageviews sehari melebihi 1,500++ membuat saya semakin sayang untuk meninggalkan blog ni. InsyaAllah saya akan Cuba update blog ni sekurang2nya utk 1 minggu ada 3 entry yg saya update. 

Doakan saya maafkan saya..
Semoga saya segera sembuh ye kekawan 😍😊

9 ulasan:

  1. Semoga dikurniakan kesembuhan dengan kadar segera Sis

    BalasPadam
  2. wah..tinggi pv tu..kita bw sini..:)

    BalasPadam
  3. moga di beri kesembuhan dan kekuatan ye kak...
    pttla akak dh jarang2 sgt bt entry, dh agak jgk mesti akak tak sihat...

    BalasPadam
  4. Tahniah, CH. Masih ramai peminat :)

    BalasPadam
  5. semoga cpt baik...take care akak...dh kembali sihat nanti bole sambung update entry blog

    BalasPadam
  6. congrats! kak laili doakan semoga cepat sembuh ye :)

    BalasPadam
  7. Semuga cepat sembuh dan dapat update blog kesayangan ni... sayangkan kalau terbiar jer... dah lama bertahan tu!

    BalasPadam
  8. semoga diberi kesembuhan yg sebaik-baiknya..take care...

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)