JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 10 Februari 2020

Habis PANTANG 40 Hari Dengan Nabil 🀭😁🀩

Assallamualaikum kekawan semua πŸ˜πŸ’–

Semoga kita semua berada dlm rahmat Allah SWT Dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya 😘😍

Rindu dgn anak2 syurga mama ni 😍😘
Pada hari Jumaat 7.2.2020 maka berakhirlah tempoh berpantang selama 40 hari dgn Nabil 🀭😁
Jadi pagi Jumaat Tu saya dapat call dari Nabil.

"Hello, assallamualaikum mama, nanti esok sabtu jangan lupa dtg jumpa Nabil ye" katanya ditalian.
"Waalaikumussalam, Mama dtg ambil petang ni Lepas asar " balas saya.
"Ehhh.. boleh outing je mama? Katanya terperanjat.
"Mama dah wasap mudir, minta pelepasan balik minggu ni, mudir kata pilih tarikh nak balik, nanti 28.2.2020 mama boleh outing dgn Nabil, nanti Kita story jumpa ye" jelas saya padanya.

Sebenarnya ada adengan airmata dgn Nabil Tu 😭 nanti saya story ye.

Cadangan kak nabilah Minta dinner Di Mozers,
Kami sekeluarga suka mkn nasi Arab.. lama tak mkn sekeluarga mcm ni, bila dpt berkumpul bersama, seronoknya 🀩

Mula2 pergi ambil Najeeha Di Samttaj, dia keluar pukul 3.00 pm, Lepas Tu terus pergi ambil Nabilah, dia keluar pukul 4.00pm, kemudian baru jemput Nabil, dia kena ambil lepas solat asar sbb Nabil Ada wazifah dulu, 

jadi Kami solat asar Di masjid jamek kg saya. Bila masuk masjid Tu tentu teringat arwah abah saya 😒. Anak2 pun teringat arwah atuknya, arwah atuk selalu duduk menyandar Di tiang ni Kan.. semua orang rindukan arwah abah😒

Budak Samttaj ni bukan senang nak ambil gambar. Hari Tu suka pulak bergambar.😍😘

Anak mama Nabil ni , rindu sungguh dgn mama, menempel je gambar bersama😍❤️😍

Yang sorang ni jangan cakaplah.. mmg suka bergambar🀭😁


Ini makanan pertama yg sampai, kebab ayam Dan curos coklat aiskrim, itu jer yg sempat ambil gambar, nasi Arab kambing Dan ayam , tak Dan nak ambil, semua dah kebuluran nak makan πŸ€­πŸ˜‹
Kak nabilah smpi minta nasi tambah lagi🀭😁 mmg lapor sungguh ko ni kakak..

Masa makan Tu tekunlah mendengar sembang dorang, masing2 menceritakan aktiviti masing2.. tiba2 Nabil bersuara.. Nabil Ada cerita serammm🀒😧😰 tunggu nanti Nabil cerita..

Kekawan pun tunggu ye nanti saya cerita....✋


16 ulasan:

  1. Alhamdulillah, hilang lah sekejap rindu kat Nabil tu ya Yatie... mesti banyak cerita yang nak dikongsikan... tapi yang cerita seram tu apa pulaknya ya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah kak rose..
      Bila jauh dgn anak2 rindu sgt..

      Padam
  2. Alhamdulillah
    Nabil akan lebih berdikari

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye WP..
      Nmpk Nabil lebih berdikari skrg.
      Alhamdulillah..

      Padam
  3. alhamdulillah, hilang rindu kan , sejuk mata memandang putera-puteri CH :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah..
      Jazakillah Ana..
      Hilang rindu 3 Hari bersama..

      Padam
  4. Sedap nasi arab..seronok dpt jumpa anak2 walaupun sekejap...terubat rasa rindu..

    BalasPadam
  5. aduhai yelah nabil anak bongsu kan biasa melekat dengan akak kan... ni kene duduk jauh...

    mesti seronok tengok anak makan berselera kan kak, budak sekolah kalau makan berselera je...
    tak sabar acik nk dengar cerita nabil lah, apa lah cerita seram tu ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kami pun masa Tu tak sabar nak dengar Dana..
      Boleh dia kata tunggu.. kat dlm kereta 😁

      Padam
  6. INGTKN pantang mak baru pas bersalin., hehehe

    saspender je nk tungu citer seram nabil tuuh., ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah tuek kertu wak..
      Tak Ada nak beranak lagi 😁🀭

      Padam
  7. Alhamdulillah soleh solehah, sejuk mata memandang anak-anak akak ni.

    Cerita hantu asrama ke Nabil? :p

    BalasPadam
  8. bestkan bila dpt kumpul lengkap semuanya....

    BalasPadam
  9. waalaikumussalam. alhamdulillah. semua nya ceria ^_^

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)