JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 28 Mac 2019

SEMUSIM DI BARZAKH...

Assalamualaikum kekawan semua 😍.
Semoga kita semua berada dlm rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya 😘❤️

Bila Ada waktu Dan saya ABC.. dapatlah saya membaca buku2 yg saya beli dahulu, beli Tahun 2017, skrg baru diizinkan membacanya.

Ini penulisnya, ditulis dari kisah benar seseorang yg koma selama 3 Bulan.

Sinopsis yg dibaca sepintas lalu, buku ini dipilih oleh Nabil..


Dalam tempoh 2 Tahun , 12 Kali cetakan ulangan , best sellers Kan.

Saya membaca pun seperti yg ustazah Nor Bahyah katakan, sungguh mendebarkan.

Hendaknya pesanan api ni.. aduhai πŸ˜₯πŸ˜₯

Dan ratapan seksa wanita ini..

Jika kekawan pergi kekedai buku carilah buku ini, cukup memberi kesan dihati. Kekadang hidayah Allah dtg dgn berbagai Cara, mungkin juga melalui pembacaan Kita.



Wallahualam..









6 ulasan:

  1. Semusim di Barzakh..
    Kakak saya baru je cerita tentang buku ni 2 hari lepas, menginsafkan dia kata.

    BalasPadam
  2. Baru berkira-kira nak beli.
    Lepas baca review ni esok lunch hour nak cari la buku ni kat Popular.
    Baru lagi follow IG Ustaz Hadi Fayyadh.

    BalasPadam
  3. Saya ada buku ini, belum berkesempatan nak dibaca je..

    BalasPadam
  4. saya pun dah beli lama, tapi tak baca-baca lagi...push cousin saya baca dulu..

    BalasPadam
  5. pandai Nabil pilih buku.
    Masa baca tentunya mendebar dan menginsafkan kita kan.
    Semoga Allah ampunkn dosa2 kita.

    BalasPadam
  6. Pernah pegang aje buku ini. Suatu hari nanti nak jugalah memilikinya dan membacanya.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)