JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 5 April 2019

Yati, Hitunglah Apa Yang Kamu Belum Lakukan Untuk Mati...πŸ˜”

Assalamualaikum kekawan semua 😍
Semoga kita semua berada dlm rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya 😘😍❤️
Ye yati, kau dah umur 50 Tahun, perjalanan menuju kematian semakin hampir, hitung apa lagi yg engkau belum lakukan utk mati..

Ini status WhatsApp saya, screen shot je lah ye.. semakin rajin nak menaip saya iniπŸ€—

Hari rabu saya seharian Di masjid negeri Shah Alam, menghadiri program Isra'Mi'raj, yg Di ijazahkan oleh Habib Najmudin.. Dari kitab Kifayatul Muhtaj Peristiwa Isra' Dan Mikraj Rasulullah SAW.. 

Banyak sungguh kafiyah yg kita perlukan..

Berusahalah Untuk memperbaiki diri..
Saya hendak jadi baik bukan kerana untuk jadi baik dari orang lain, tetapi untuk jadi baik untuk diri saya yg sebelum iniπŸ˜”


Jumpa lagi, insyaAllah..😊

9 ulasan:

  1. Den pun teraso jugak Ti.... harap harap teraso dan menambah amal jugaklah jangan asyik teraso jo manjang hihi

    BalasPadam
  2. Banyak yg perlu kita buat ti, sementelah masih ada sisa2 umur ni, marilah kita sama2 manfaatkan

    BalasPadam
  3. sudah berebut dgn masa sedang langkah makin menghampiri-Nya membawa bekalan sekadar yg sempat.

    BalasPadam
  4. Saya rasa bertuah kerana ada seorang "kakak" blogger yg sering mengingatkan saya tentang ini. Thanks Kak Yati.

    BalasPadam
  5. Kerana itu kita selalu diingatkam untuk merebut 5 perkara sebelum berlaku 5 perkara, kan kak

    BalasPadam
  6. sama sama kita ingat mengingati. semoga yang baik2 saja untuk kita semua =)

    BalasPadam
  7. Terima kasih atas ingatan.. Nak share la status akak ni boleh?

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)