JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 8 April 2014

Bila mama KEPENATAN.. yg meletop..

Assalamualaikum kekawan.. selamat petang yg ceria :)



Sambal belacan.. pinjam cik google

Semalam kepenatan yg amat sangat bagi saya.. saya keluar tengahari tu ke Polis Trafic kes.. minah langgar belakang kereta saya tu.. dah lah saya berpuasa.. ada dua hari lagi nak ganti..
So petang balik dahlah terkejar-kejar nak masak.. pasar malam tak de pulak.. hari ni baru ada pasar kat SS6 Shah Alam.. ptg ni singgah beli jer utk berbuka puasa..
Jadi dalam terkejar2 tu dua lauk saja dan goreng telur yg saya sempat buat.. sambal belacan memang dah ada stok dalam peti ais tu.. perghh kena macam ni sekali sekala, memang MELETOP lah makan anak beranak hahaha..
Kekawan pernah nak jadi macam saya ni :p 

12 ulasan:

  1. makan rupa gitu lah yang sedap yatie....dari lauk pauk bagai,.

    BalasPadam
  2. kesiannya akak...akak ok kan, kereta jek terjejas skit la ye. Lauk simple tu yg sedap...smlm sy pun masak kobis...nanti sy tayang lauk semalam eh kak...nak jugak tu...

    BalasPadam
  3. Lauk mcm ni lah selalu buat nasik tak cukup T....hahahaha...

    BalasPadam
  4. tempe goreng..uiii...favourite tuh...yg simple yang selalu membuka selera hehe

    BalasPadam
  5. Kubis bening tu mesti sedap....

    BalasPadam
  6. Goreng tempe tu nampak sedap, walau simple...

    BalasPadam
  7. sedap nya tempe ni...tempe dengan nasi panas pun dah lazat :)

    BalasPadam
  8. sekali sekala makan simple2 sedap jugak..
    tp rasanya ni tak simple sgt kak..
    kita kalau simple, goreng ikan, rebus kubis cicap budu..meletop..pop..pop...

    BalasPadam
  9. tempe ikan bilistu tak bersambalkan... goreng gitu2jerkan...

    BalasPadam
  10. saya selalu macam ni..lagi2 kalau suami gi out stesen..tinggal 2 beranak ngan anak..memang makanan paling simple lebih simple dari ni saya buat..heheh

    BalasPadam
  11. tempe!lama gila x makan tempe goreng..sekarang ni kt tmpt niesa musim belacan..kt rumah hari2 mak wat sambal belacan..ahaha..

    BalasPadam
  12. Kalau dulu masa kerja OKje memanjang penat CH hehe....lagi lagi puasa
    OKje tak ganti sebahagian lagi puasa ni....

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)