JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 22 November 2017

Bila Semakin RINDU πŸ˜πŸ˜πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜™

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Allah dan di kurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya..


Apabila RINDU datang hati meronta2 utk pergi walaupun tidak dirancang.. masa saya balik kuang 2 November tu.. adik lelaki saya mengajak saya.. kak nak ikut tak gi umrah 24 Nov ni.. wah teruja betul saya.. boleh juga.. nanti Isnin acit bagi jawapan.. Alhamdulillah dipermudahkan segela urusan saya.. syukur pada Mu ya Allah..


Hamba Mu datang menyahut panggilan Mu ya Allah.. RINDU menggunung pada baitullah Mu itu ya Allah.. berikanlah kesihatan yg baik buat hamba Mu yg lemah ini..


RINDU jua utk mengulangi ibu yg agung Siti Hajar berlari-lari anak antara Safa dan MarwahπŸ˜πŸ˜™πŸƒπŸƒ

InsyaAllah dapatlah saya menyambut maulidur rasul disana.. RINDU pada mu ya rasulullah.. saya terus ke Mekah kemudian baru ke Madinah pada 30 November  2017.. dan maulidur rasul pada 1 Disember 2017.. blogger Titisan Nurani bertolak dari Malaysia pada 30 November dan terus Mekah.. tak dapat lah jumpa kakzakie huhuhu.. rindu juga dgn titisan nurani kakzakie yg lama sepi tu..

Hari ini saya cuti untuk membuat persiapan lagi 2 hari nak pergi ni.. saya tak ikut sangat senarai barangan umrah diatas.. yg itu utk pergi menunaikan haji tapi boleh lah untuk jadikan panduan..

Hari ini juga saya tukar duit Saudi Riyal.. dah jauh mahal duit Saudi Riyal berbanding dengan Ringgit Malaysia kita .. Saudi Riyal 100 kita kena bayar RM115.00 duit kita huhuhu😒😒.. oh Malaysia ku yg tercinta.. nak tukar disana kata kekawan lagi mahal.. elok lah tukar awal-awal kan.. lagi pun peniaga di sana tak nak duit RM kita ni dulu lain lah berebut..πŸ˜‚πŸ˜ƒπŸ˜‰

Doakan saya ye kekawan.. semoga dipermudahkan segala urusan.. diberikan kesihatan yg baik.. saya juga memohon kemaafan kepada kekawan maya saya ni jika ada komen2 saya yg menyinggung perasaan.😍😌





34 ulasan:

  1. Alhamdulillah.
    Semoga dipermudahkan segala urusan sebelum,semasa dan selepas menunaikan ibadah tersebut. Semoga mendapat umrah yang mabrur.

    BalasPadam
  2. SubhanaAllah..alhamdulillah..teringin sangat nak ke sana...Allahu...selamat beramal ibadah ya kak...moga Allah permudahkan urusan dan ibadah umrah akak...selamat pergi..selamat kembali...lama dah kak Zakie tak bersuaran diblog..sampaikan salam PC pada kak Zakie ya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih atas doa PC..
      Akak tak dpt jumpa kakzakie sbb waktu tu akak dah ke Madinah.. kakzakie baru smpi di Mekah..
      Rindu juga pd kakzakie..

      Padam
  3. Alhamdulillah moga semuanya dipermudahkan, aamiin..

    BalasPadam
  4. Asalam subahanallah..semoga selamat perjalanan dan lancar ibadah umrah ya. Nak minta doakan Etuza dan isteri dapat cepat UMRAH ya bila di Mekah..boleh tak..Ya Allah sesungguhnya rahmatilah insan ini..selamatkan lah dia dan teman nya di ibadah Umrah masa ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih atas doa Etuza..
      Akak doakan etuza juga akan menjadi tetamunya..

      Padam
    2. Alhamdulillah aamiin terima kasih , Allah limpahkan rahmat ke atas keluarga ini

      Padam
  5. Alhamdulillah, semuga Yatie selamat pergi dan kembali dengan umrah yang mabrur. kak rose baru balik 20/11, sekarang tengah nursing batuk dan selsema.. huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih atas doa kak rose..
      Ye nmpk post akak FB..
      Kata sejuk disana kan..

      Padam
  6. CH, selamat menjalankan umrah. Semoga selamat sampai ke sana dan selamat kembali.

    BalasPadam
  7. semoga dipermudahkan urusan akak pergi dan balik juga semua urusan di sana... amin2... jaga kesihatan akak dan jgn lupa bekal ubat2.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih atas doa Juls..
      Mmg doktor dah byk bagi bekal ubat ni..😊

      Padam
  8. Ya Allah, seronoknya, tumpang gembira CH. Ada rezeki Kan, Alhamdulillah..
    Semoga dipermudahkan semua urusan nak ke sana, dan semua urusan di sana. Semoga pulang dgn ibadah yg mabrur, aminn

    BalasPadam
  9. Selamat jalan yatie...semoga dipermudahkan segala urusan dan ibadah sepanjang berada di sana.Doa kan akak juga dapat jejak kaki ke sana.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih atas doa kak saniah..
      Saya doakan akak juga menjadi tetamu Allah suatu hari nanti. Aamiin.☺

      Padam
  10. Semoga selamat pergi dan balik yatie..semoga di permudahkan semua urusan..rindu untuk kesana lagi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih acik erna atas doa..😍

      Padam
  11. smoga dipermudahkan urusan mengerjakan umrah nanti

    BalasPadam
  12. Subhanallah.. tahniah kak.. kalau dah sampai seru, memang dalam masa singkat pun dapat pergi kan kak.. doakan saya juga dapat jejak ke sana awal 2019 nanti kak.. teringin sangat :)

    Ketahui apa petua terbaik untuk merawat keputihan di kalangan wanita

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih zaleha..
      Semoga ZAS akan menjadi tetamu Allah jua..

      Padam
  13. Terharu dan sebak bila baca kawan-kawan ke tanah suci..
    Semoga dipermudahkan segala urusan, amin..

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah. Bila dah sampai masa menjadi tetamu Allah lagi. Seronoknya kak. Semoga dipermudahkan segala urusan, dilancarkan perjalanan, diberi kesihatan yg baik, selamat pergi dan selamat pulang. 😊

    BalasPadam
  15. Selamat menunaikan umrah 🌹🌹🌹. Semoga dipermudahkan aaminn...

    BalasPadam
  16. Alhamdulillah... Happy dgr berita org dpt jejak kaki ke tanah suci..

    BalasPadam
  17. Ohhh tak lama perancangannya ye Ti... tak sampai pun sebulan ek! Cepat jugak urusan visa ye...
    Itulah kan, kalau Allah dah panggil tu mudah aje.
    Biasalah..... nak buat mcm mana, rugi rugi pun terpaksa kena tukar duit jugak hihi....

    BalasPadam
  18. Assalamualaikum.salam perkenalan.alhamdulillah,bestnya dpt jd teramu Allah.semoga selamat pergi dan kembali ye.semoga segala urusan ibadat juga bjln lancar

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)