JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 10 Julai 2020

RAIKAN CINTA: FARAH 💞 JAMAL~ 04-07-2020😍🌹💐 ~ Kenangan Perkahwinan PKPP🤗😁

Assallamualaikum kekawan semua 😍😘

Semoga Kita semua berada dlm rahmat Allah SWT jua hendaknya 😘😍

Pada hari Sabtu 04.07.2020 saya meraikan perkahwinan anak buah saya , anak kak Ateh saya di Rawang, Selangor. Walaupun mengikut SOP KKM dan MKN, Majlis tetap berjalan dengan meriah 🤩😍💞

Pengantin bersama kedua ibubapa, yg gambar atas tu kakak ateh saya Dan dibawah tu ibubapa pengantin lelaki..😍❤️

Majlis pernikahan di Masjid , seramai 20 orang je, jadi keluarga pengantin Perempuan dan lelaki je yg boleh hadir. Kami pun tak dapat utk meraikan majlis pernikahan tersebut, tapi anak kak Ateh Ada buat video jadi dapat lah tengok video yg dikongsikan dalam group keluarga. Sepatutnya Majlis perkahwinan ini bulan Jun tempoh hari.. selepas raya tapi masa tu masih dlm PKPB. Jadi kenalah ikut prosedur.

Alhamdulillah, dapat juga bergambar dgn pengantin. Kakak Nabilah saja yg tiada sebab dah balik asrama bagi pelajar SPM..

Sebahagian adik beradik yg sempat bergambar dgn pengantin 😍💞


Ini lah kak Ateh saya, Tema pakaian warna hitam dan mustard, mujur ada jubah masa kerja itu hari, gi dinner 🤭 boleh Kita meraikan Tema ni😍


Kena ikut prosedur SOP KKM dan MKN yg dipantau oleh RELA, pihak keluarga pengantin kena mohon utk mengadakan Majlis kenduri kahwin ini balai polis,  jadi Surat kelulusan, notis banner prosedur kena. RELA yg Akan cek suhu, pantau kedatangan yg tidak boleh lebih 250 orang dan dalam khemah tu dibenarkan 40 orang, jika dah cukup kena tunggu orang keluar baru boleh masuk .

Kak Ateh saya buat jemputan 3 sesi Waktu.. pukul 1-2pm, 2-3pm dan 3-4pm. Jemputan pun dibuat melalui online, kena daftar disitu, saya pilih 1-2pm sebab lepas tu nak pergi hantar barang nabilah diasrama. 

Selepas daftar nama dan cek suhu, baru masuk kelaluan yg disediakan.. pastu petugas yg senduk nasi Dan lauk pauk.. masa saya sampai tu org tak ramai lagi.. senanglah nak dapat tempat. Habis makan kena ikut laluan keluar menuju ke khemah pelamin pengantin utk bergambar. 

Inilah kenangan perkahwinan PKPP. ikut prosedur tapi meriah 🤩😍.. 


بَارَكَ اللهُ لَكَ وَبَارَكَ عَلَيْكَ وَجَمَعَ بَيْنَكُمَا فِى Ø®َيْرٍ

Barakallahu laka wa baraka ‘alaika wa jama’a bainakuma fiil Khairin

 ”Mudah-mudahan Allah memberkahi engkau dalam segala hal (yang baik) dan mempersatukan kamu berdua dalam kebaikan"💞❤️

Selamat pengantin baru buat anakanda Farah NorAdira Isa Dan Jamaludin, semoga ikatan perkahwinan berkekalan hingga ke syurga. 💞❤️😍

Terima kasih kekandaku Norzaini Dan  Md Isa Matt atas jemputan. Semoga Majlis perkahwinan anakanda diberkati Allah SWT. Aamiin 🤲🏻❤️

#kahwinpkpp
#kitajagakita
#dirahmatiAllahsemuanya