JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 12 September 2018

WW :: RESIPI ULAM PEGAGA GORENG IKAN BILIS LIMAU🌿🍋




11 ulasan:

  1. tanpa sambal pun sedap nih..

    BalasPadam
  2. Nnt saya cuba ya.. tq atas resepi.. 😘

    BalasPadam
  3. alahai... sedapnya kak oi... blh buat nih, tp nya kang dana la yg mkn sorang... edy bkn minat sgt pegaga, klu takat ulam raja dgn daun selom dia layan lg

    BalasPadam
  4. Maleh la CH hehe, selalu kalo beli pegaga makan mcm tu aje, tapi mana tau kan, sok2 rajin nak try

    BalasPadam
  5. wah….first time akak tengok resepi ulam pegaga. selalu makan gitu-gitu je. terima kasih ye :)

    BalasPadam
  6. Yelah Ti .... selalu makan ulam kosong je kan apa salahnya cuba makan ulam goreng, ubah angin ubah selera.....
    Hari tu den beli pegaga kononnya nak buat herba minum sudahnya kering dlm esbok hihi

    BalasPadam
  7. huwaaaa dulu x makan tapi skrng mula la jinak2 ngan ulam. cuma pegaga ni kennot go lagi. maybe soon =D

    BalasPadam
  8. bestnyer.
    Ulam pegaga banyak khasiatnya

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)