JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 14 Ogos 2019

"Ya Rabb Terimalah Qurban Kami, Tanda Cinta Kami Kepada Mu ♥️πŸ’šπŸ’–"

Assallamualaikum kekawan semua 😍
Semoga kita semua berada dlm rahmat Allah SWT Dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya 😘❤️

Saya membuat qurban pada hari isnin 11 Zulhijjah 1140h , Di kuang seperti tahun- Tahun Yang laluπŸ‚πŸ˜˜ Alhamdulillah..

Antara yg berkorban pada Tahun ini..


Baik sungguh lembu ini, elok aje membaring diri sebelum disembelih, sungguh redho , semoga diangkat oleh malaikat qurban Kami ini sebagai tanda cinta kami kepada Mu Ya Allah.♥️πŸ’šπŸ’–

Ini kumpulan menyembelih, mudah aje tiada meronta lembu ni..🀩😍

Ini kumpulan melapah pulak.. meriah sungguh mereka🀩😍

Ini kumpulan utk membahagikan daging korban. Ada je kak andak dgn kak ateh ni dgn kepala lembu ni 😊

Kami kat dlm dgn kumpulan utk menyediakan juadah. Ni pagi Tu sibuk menganyam ketupat, tak sempat nak ambil gambar yg lain utk group memasak ni.😍

Ini sebahagian juadah pada kenduri tahlil pd Hari itu.
Menunya sup tulang, rendang daging, ketupat, nasi impit, kuih kuih.

Gambar tgh bacaan tahlil pun tak sempat nak ambil.

Pada Hari itu lah baru sempat jumpa cucu kak andak yg balik berhari Raya, Tahun ini 3 cucu kak andak terima, saya ni menumpang gembira bergambar dgn cucu- cucu ni😍😘

Salam Eiduladha buat semua sahabat maya saya😍😘🀩


7 ulasan:

  1. Selamat menjalani ibadah qurban.
    semoga amalan2 kita diangkat oleh-Nya

    BalasPadam
  2. SUBHANALLAH REDANYA SANG LEMBU DIKORBAN...SALAM AIDILADHA YATI N FAMILI

    BalasPadam
  3. semoga korban kita diterima oleh Allah. Aamiin...

    BalasPadam
  4. salam Aidil Adha..
    salam jengah dari www.umifuzy.com

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)