JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 29 September 2020

RUMAH SAKIT ~ "DIA mahu saya menangis" 😭

 Assallamualaikum kekawan semua 😍

Semoga kita semua berada dlm rahmat Allah SWT Dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya 😊


Alhamdulillah syukur dah habis saya membaca buku tulisan Prof MKI yg begitu memberi motivasi kepada diri sendiri πŸ˜”


Monolog saya didalam diri sendiri.. sedarlah Ti.. Amati Firman Allah itu.. "Kamu tidak tinggal (di dunia) melainkan sebentar sahaja, kalau kamu dahulu mengetahui hal ini (tentulah kamu bersiap sedia) ;Surah al-Mukmin 23:114.

Bersungguh-sungguhlah Ti utk negeri akhirat mu😒


Belum sampai lagi ke masa utk engkau Ti.. kembalilah kepada Allah SWT dgn hati yg khusyuk' mematuhi peringatan dan pengajaran Allah SWT.. kebenaran Al Quran yg diturunkan...

Kurniakanlah taufiq dan hidayah Mu kepada kami, janganlah Engkau bolak balikkan hati kami setelah Engkau memberi petunjuk..

Kami mohon keampunan-Mu ya Allah..😒


Teruslah bersolat dan beribadah walau bagaimana pun keadaan kau Ti... Ya Allah.. sayang sungguh Engkau kepada kami.. terimalah taubat kami.. Ampunilah dosa2 kami..😒


"Wahai sekalian manusia, bertakwalah kepada Tuhan kamu dan takutilah hari akhirat yang padanya seseorang ibu atau bapa tidak dapat melepaskan anaknya daripada azab dosanya dan seorang anak pula tidak dapat melepaskan ibu atau bapanya dari pada dosa masing-masing." Surah Luqman 31:33

"Wahai Tuhan kami! Berilah keampunan bagiku Dan bagi kedua ibu bapaku serta bagi orang yang beriman, pada masa berlakunya hitungan amal dan pembalasan". Surah Ibrahim 14:41


P/s kerana keterujaan saya untuk mengetahui titik notanya buku ini, dalam tempoh 48jam, saya telah tamat membacanya.. baru saya tahu excited Dr Maimunah Fadzil membaca dlm tempoh 24jamπŸ˜„πŸ‘ 















6 ulasan:

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)