JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Ahad, 14 April 2013

Berendam di kolam ^___^

Cuti sekolah seminggu bulan mac tu hari saya tak bawa mereka jalan kemana-mana pun... kesian dia orang... kakak berdua tu saya hantar ke Program Daurah di Masjid Negeri Shah Alam dan Nabil saya masih hantar ke tadikanya... saya sendiri pun kesian dengan mereka... kalau nak hantar balik kampung pun kesian kat mak sebab mak pun tak berapa sihat... 

Oleh kerana hari jumaat, Daurah tiada maka saya kena ambil cuti jadi saya bawa merekka berendam di kolam Akuatik Shah Alam, dah lama mereka bertiga mengajak saya kesini... so selepas sarapan pagi saya bawa kesini... Ambil waktu pukul 9.00am hingga 11.30am... apa lagi gembira sungguh dia orang... saya biarkan mereka mandi puas...

Saya ambil gambar ni pun guna handphone jer... sibuk kak Nabilah suruh ambil gambar....

Okey ready semua possing dulu sebelum meluncur...

Tunggu Nabil nak buat peaca dulu  :D

Okey... GO....

Muka puas hati dan gembira mereka :D
Di akuatik ni ada 4 waktu operasinya, bermula pukul 9-11.30am, 12-2.15pm, 3-5.15pm dan 6-7.45pm... pilih lah waktu yang kita suka :D.

Bayarannya pula Isnin - Jumaat, kanak-kanak RM1.50 dan Dewasa RM2.00. Bagi hari Sabtu,Ahad dan cuti umum, Kanak-kanak RM2.00 dan dewasa RM2.50


Pakaian pula seelok-eloknya baju mandi untuk berenang tu lah kan... tapi MBSA beri juga kelonggaran boleh pakai t-shirt dan seluar track suit ke... cam tu... hari tu anak saya pakai t-shirt dan track suit jer...

 Saya bagi mereka berendam puas-puas sampai habis waktunya... 

 Kalau hari jumaat sessi pukul 12 tak dibuka sebab dia orang solat jumaat... so kena tunggu yg pukul 3.00pm tu buka pulak..

Tengok si bujang saya ni sebenarnya dah kecut-kecut jari jemarinya... ni nak naik atas pas tu terjun ke kolam tu... macam-macam aksi dia orang ni :D

Bila wisel dah ditiup tandanya waktu dah habis.. masing akan keluar untuk bersihkan diri dan kolam tu kosong selama 1/2jam... rehat jap...

Kalau kekawan ada masa boleh lah datang kesini... seronok jugak :D

16 ulasan:

  1. tak pernah bg tq yer kongsikan info bayaran masuk tu...

    BalasPadam
  2. anak2lah yg paling happy bila pergi di tempat2 camni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu lah tmpt yg dia org happy Sal... akak ikutkan jer asal mrk gembira ;-)

      Padam
  3. tempat ni baru lagi ke? tak pernah tahu pun

    BalasPadam
  4. Assalam
    seronokk kan mandi berendam ni
    ank2 memang kalu mandi berjam pun tak per/,

    BalasPadam
  5. mmg kanak2 amat suka bermain air..tak kira la kolam renang ke,pantai ke,sungai ke..mandi sampai kecut jari2..

    BalasPadam
  6. he heee....macam tak percaya murahnya bayaran masuknya ye...nanti bolehlah bawa anak2 yan kat sini....tq ye kak...

    BalasPadam
  7. budak2 paling suka bila dibawa ke taman tema air kan..ank2 sy skrg ni cbuk lak nak mandi air terjun @ jeram..

    BalasPadam
  8. weee..seronok tengok bdk2 happy main.

    tang byrn tu..murah sgt rupanya ya. baguslah, lebih ramai yg pasti mampu.

    BalasPadam
  9. OKje pun dah lama tak pergi kolam renang putrajaya...kat situ pun murah

    BalasPadam
  10. anak2 mesti suka bab main air ni...janji diaorg puas hati..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)