JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 8 Februari 2014

ADAB MASUK RUMAH BARU...

Assalamualaikum kekawan... selamat berhujung minggu :)

Apa khbar lah blogger Titian Kehidupan ujie tu ye dah masuk rumah baru ke dia.... rindu pulak nak dengar kisah rumah baru ujie tu ye...
Entri bukan untuk ujie aje... sesiapa yg bakal menduduki rumah baru , eloklah kita beradap memasuki rumah baru sebab rumah ni dah lama ditinggalkan kosongkan... macam saya dulu rumah dah lambat siap selama 2 tahun dari tahun 2004 saya beli, masa tu saya mengandungkan Najeeha sehingga umur 4 tahun baru boleh masuk rumah pada tahun 2007, masa tu saya mengandung Nabil pulak... punya lah lama kan..






3 ulasan:

  1. Jangan main terjah aje kan Yati.
    Banyak cara sebenarnya tapi inilah salah satu cara yg diberikan Dato' Harun Din.
    Sekurang-kuarngnya adalah cara yg baik.

    BalasPadam
  2. itulah kan..kdg2 kta xtau ada makhluk x yg ddk kt situ..thank share kak..

    BalasPadam
  3. Islam ni indah. Setiap ap yg kita akn lakukn ada tertibnya.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)