JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 13 September 2019

Hijrah Daripada Lagha Kepada Soleh😍

Assallamualaikum kekawan semua 😍
Semoga kita semua berada dlm rahmat Allah SWT Dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya 😘😍

Sejujurnya sewaktu saya mendengar ceramahnya, membuat saya menitis airmata😒 Dan Ada ketikanya saya menangis 😭 semahunya. Sungguh menyentuh jiwa saya. 


Jom lihat Di sini.

https://www.facebook.com/OnlineMajlisIlmu/videos//

Hijrah drpd lalai kpd soleh. Ustaz Hanafiah kata, 1. Hijrah solat iaitu drpd tak solat kpd solat, jika Ada tinggal solat fardhu qadho lah. Ustaz cerita dia drpd umur 9 Tahun tak pernah tinggal solat, tapi ustaz qhado juga solat bila ustaz tahu ustaz sakit. Mcm mana nak qhado solat. Selepas solat fardhu subuh, qhadolah fardhu subuh, begitulah seterusnya.

Muhasabahlah diri Kita yg Ada tertinggal solat fardhu sewaktu muda dahulu. Mula sekali taubat nasuha, janji tidak akan meninggalkan solat fardhu dan bersungguh2 qadho solat yg tinggal itu.

Tontonlah video ini byk yg ustaz kongsi

3 ulasan:

  1. Allahh.. :(.
    terasa banyak betul dosa sy Kak..
    bab2 sholat ni ya Allah..takutnya..

    BalasPadam
  2. Ni yang hang hanto dlm wa hari tu kan Ti....
    Yelah walaupun kita ni pendosa tapi masih lalai jugak huhu... masih lagi lambat buat ibadah

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)