JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 20 November 2020

Teruja🤩 Ustaz Tarmizi "Like" Komen 👍#myqurantime😍

 Assallamualaikum kekawan semua 😍

Semoga kita semua berada dlm rahmat Allah SWT jua  dan di kurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya


Teruja saya 🤩 bila tengok FB selepas habis program my#qurantime , Ustaz Tarmizi Abdul Rahman "Like" 👍 Komen saya😍

Semalam Hari khamis Ustaz  Tirmizi Ali yg qari Qur'an time Tu, Saya Komen kat FB live "Assallamualaikum Ustaz Tirmizi, hilang rindu dgn bacaan ustaz semasa kuliah dhuha di Masjid Negeri Shah Alam setiap khamis ❤️😍"


Setiap pagi khamis ada belajar tajwid dan talaqi Al Quran dibawah bimbingan Ustaz Tirmizi Ali, yakni pengajian bersijil, sejak Wabak Covid 19 dan PKP sehingga sekarang tiada kuliah dibuka Di masjid negeri Shah Alam.. Yang sedihnya saya tak habis lagi belajar😭😭 dah hampir setahun kan..

Ya Allah..

Angkatlah Wabak Covid 19 ini..

Ampunilah dosa-dosa kami

Aamiin YRA 🤲🏻❤️

6 ulasan:

  1. Tahniah yatie dapat perhatian dari ustaz.
    Aamin,Aaminn semoga wabak covid ini segera berakhir .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima Kasih kak saniah,
      Aamiin YRA 🤲🏻❤️..
      Banyak yg tergendala Kan kak 😔

      Padam
  2. kalau dana pun suka... teruja gitu

    BalasPadam
  3. Wah.. kalau saya pun teruja juga kak..
    maksudnya dia baca komen-komen tu..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)