JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Isnin, 2 April 2012

Hand bag dah ada kawan ? ^___^

As Salam..sahabat.:)

Apa ye kawan hand bag tu... selalu bawa satu jer beg pergi kerja.. sekarang dah dua.. maknanye dia dah ada kawan.. hehehe...

Sayang sangat dengan kawan hand bag tur... tapi hand bag lama tu sayang jugak ^__^

Mari .. mari .. mari .. tengok ....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ha ! mana dia ?.... jangan nyorok lama-lama...

@
@
@
@
@
@
Ini lah kawan hand bag saya 
Ada apa ye dalam kawan hand bag tur !!!!



Bekas makanan
 Tara.... beg bekalan saya ^__^
Apa isi dalam bekas tur   ^___^
Masak asam pedas ikan parang dan masak tempoyak udang
Memang saya sayang dengan beg ni sebab dia tolong kenyangkan perut saya dan tak perlu jalan jauh-jauh pergi beli makanan di restoran hujung sana. Makan sama-sama kawan-kawan di ofis :) Adik kat ofis tu boleh cakap. "Sempatnya akak masak pagi-pagi ye".. Oh tak ada maknanya akak sempat masak pagi-pagi. Banyak kerja akak di pagi hari.. nak siapkan sarapan anak tiga orang pegi sekolah......

Nanti next entri saya bagi tips nak bawa bekal pegi kerja hehaha ^__^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)