JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 14 April 2016

8 TANDA BADAN ANDA PENUH TOKSIN

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya..











Sumber : Facebook

Dalam 8 tanda tu ada kat saya no. 3,4 dan 7.. takut juga ni.. kena rajin buat detoks yg telah berkumpul dalam badan saya ni.. 

p/s Maaf ye kekawan yg mana saya tak sempat nak BW , nanti dah free sikit saya BW ye.. terima kasih yg masih menyinggah blog saya ini :)

14 ulasan:

  1. 1,6 n 7 ada pada ky. dah detox masih belum berkurang..

    BalasPadam
  2. antara detox paling senang, rendam kaki dalam garam selama 20 minit. eh sy plak share..hihi

    BalasPadam
  3. Tak sembelit, tapi tak buang air besar 2 kali sehari.. huk2 ! tak tau cemana nak buat bagi jadi macam tu...

    BalasPadam
  4. saya pun ada juga tu..huhuhu bahaya ni

    BalasPadam
  5. Terima kasih Yati kongsi info. No 2,4,6,7 ada pada kak zai.

    BalasPadam
  6. Thx for sharing..saya pun ada gak simptom2 tu akak ..kena cari cara nk detox ni..hihi

    BalasPadam
  7. Heee... ada pada kakak tau Yati. Perut kakak ni mudah kembong. Lagi satu letih dan lesu. Biasa lepas solat isyak tu rasa macam terus nak landing. Bila dpt baring tu aduhai leganya...:)

    BalasPadam
  8. simptom 1 &2 tu ada pada saya Yati..

    BalasPadam
  9. badan sy memang banyak toksin huhu

    BalasPadam
  10. no. 4, rasa nk tido je..asik menguap..

    BalasPadam
  11. Alamak!!! Ngeri ni....nak masuk dlm mesin basuhlah...detok seluruh badan haha...
    Awak bizi ehhhh...

    BalasPadam
  12. La CH. Saya ada separuh daripada 8 tanda - 2,3, 4 dan 8. Inilah puncanya kot saya lately senang betul nak jatuh sakit!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)