JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 31 Ogos 2013

Ice Blanded Coklat Yummy ^___^

"Mama, jom kita buat ais blanded dah lama tak buat" itu ayat yang keluar dari mulut Nabil...
Bila melihat ada lagi coklat yg buat kek tu... jadi sebelum expired baik saya layan permintaan anak bujang saya ni hehehe

"Memang terbaeeekkk lah mama"
Senang ajer buat ais blanded ni , masukan semua bahan-bahannya, coklat, susu pekat, air gula dan kiub ais... pastu bland sampai hancur...


Lepas tu lagi nampak macam minum kat restoran kita picitkan cream diatasnya... pastu tabur coklat chip... lagi terangkat perghhhh :)

Nak resepi ke buat ais balanded ni .... boleh lihat disini ye kekawan...ice-blanded-manggo, adjust lah manggo tu ganti dengan coklat ye, bahan lain semua sama hehehe... nampak sangat saya ni M nak tulis resepinya balik kat sini :P

Gelas saya pulak ... ggrrrr mama pun nak jugak ...

4 ulasan:

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)