JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 21 Ogos 2013

RAYA GATHERING @ FAMILY DINNER

Pada hari Jumaat 16 Ogos 2013 bapa mertua datang Shah Alam untuk datang beraya di sini pula, nak datang rumah semua anak tak sanggup pulak, jadi kami deside untuk pilih satu restoran untuk semua orang berkumpul, adik ipar saya kata jom kita pergi Restoran Mohd Chan Chinese Muslim, saya ikut jer.. ternyata meriah perjumpaan hari raya di situ...

Kaum perempuan berposing dulu tapi saya tak ada huhuhu

Saya tak ade gambar diatas sebab budak Nabil sibuk nak tido dalam kereta :(

 Posing dengan Kak Nabilah yg sporting ni :)

 Kak Long dan Abang Long @ kakak ipar saya yg very loving couple, suaminya orang Sabah dari Sempurna... selepas dia orang bercuti di Singapore tu yg turun Shah Alam sebelum balik Sabah.

 Peace you :D
 Bapa dan mak mertua saya :)

 Adik ipar saya, tahun ni beraya di Sarawak rumah suaminya, baru jumpa pada malam tu :)

 Adik ipar saya dengan Jeeha, tahun akhir di UIAM adik ipar saya ni :)

 Ateh, adik ipar saya dengan suaminya, tahun ni raya sama di kampung... :)

 Heart and soul couple you :D

Akhirnya ini ajer gambar yg sempat di ambil ... semua dah masuk dalam perut masing sebab kelaparan :P

5 ulasan:

  1. ramai...meriah sekali sekala makan kat restoran..

    BalasPadam
  2. Seronoknya..dpt bygkan kemeriahan bila ramai2 berkumpul :)

    BalasPadam
  3. bestnya bekumpul dengan family yang ramai..

    BalasPadam
  4. mmg meriah...ramai ckp mkn kat mohd chan tu sedap...tapi tak pernah try lagi...

    salam, tengs drop by my blog n drop ur comment, saya follow sini terus yer...

    BalasPadam
  5. Wah meriah n seronok sgt. Tgk pic ni pn dh nmpk kemeriahannya.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)