JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 15 Mei 2018

Cara Solat Tarawih Sendirian Untuk Kaum Ibu/WanitaπŸ‘ͺπŸ‘­

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya.

Alhamdulillah akhirnya terlaksana juga impian saya untuk membukukan "Cara Solat Tarawih Sendirian Untuk Kaum Ibu/Wanita untuk saya jadikan cenderahati semasa mengadakan majlis tahlil arwah dan doa kesyukuran untuk menyambut ramadan.

Pageview untuk mencari solat tarawih sendiri dirumah membuatkan blog saya naik melonjak hingga 8 ribu sehari.

Jadi saya bukukan supaya senang untuk menjadi panduan buat kaum ibu/wanita.

Oleh kerana buku ini terhad.. jadi saya ingin hadiahkan kepada kawan alamaya saya yang selalu datang meninggalkan komen disini.

Mohon nama-nama dibawah mengemailkan alamatnya .. untuk saya poskan.
1. Hainom okje
2. Saniah Ibrahim
3. Umialya (UA)
4. Mummydiarie 
5. Norhidana Miswan
6. Mamatisya
7. Mar Mansur
8. Norazimah
9. Yana Yani
10.Aryan Azra

Lepas tolong komen dibawah. Kata saya dah email alamat. 😊



Ada baki lagi 10 untuk pembaca blog saya. Siapa yg cepat komen dapatlah ye. Emailkan alamat di cahaya2569@gmail.com
Tolong komen dibawah dan tulis saya nak dan telah email alamat. 

Terima kasih pd yg sudi hendak cenderahati saya tak seberapa ni.

Saya sedeqah pahala jariah ini buat arwah abah dan arwah mak yg dikasihi. 
Ya Allah.. Rahmati lah roh mak & abah..
Maafi lah mereka
Ampunilah mereka
Gantilah syurga sebagai tempat tinggal mereka berdua.
Aamiin ya Rabbalalamin.
Al fatihah.

Saya ucapkan selamat berpuasa dan menyambut Ramadan al mubarak. Bulan penuh barakah untuk kita semua beribadah . Rebutlah peluang ini dengan sebaiknya.

P/s saya juga mengizinkan kekawan utk membuat salinan  (photocopy)utk diberikan kepada kekawan yg lain. Ini kerana buku ini amat terhad. 

31 ulasan:

  1. As salam CH.. terima kasih banyak2, nnt sy email @ WA alamatnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama2 UA..😍
      Jgn lupa alamat ye..
      Kalau boleh nak pos isnin ni..πŸ˜‰

      Padam
  2. Terima kasih kak yati kejap lg sy emelkn alamat ye, baru blk dr kg ni..best lah dpt hadiah pulak

    BalasPadam
  3. Kak yati saya dah emelkan alamat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ok.. terima kasih AA..
      Dekat rupanya kita ni..
      Boleh jumpa sbb kerja kat Shah Alam juga πŸ˜‰

      Padam
  4. Assalamualaikum k.yati.
    Tahniah. Moga usaha akak ni diterima sbg amal jariah & mengalir pahalanya kid kedua org tua akak.

    Ada lagi ke buku tu? Kalau ada, teringin juga nak memelikinya :p

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah. Moga berterusan mengalir pahalanya. 😊

    BalasPadam
  6. terima kasih kak yati.saya akan email ye. perkongsian terawih di rumah memang akan dicari bila tiba bulan ramadan.
    Janji Kita

    BalasPadam
  7. Terima kasih Ti .... moga murah rezeki hang Ti. Walaupun sunat terawih ni sama je cara dia dgn solat sunat yg lain tapi kalau ada buku dia, boleh jugak rujuk ek....

    Moga roh arwah dirahmati Allah hendaknya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama2 nom..
      Senoga menjadi jariah buat kedua org tua den nom.

      Ramadhan kareem nom..

      Padam
  8. Wah ti, bagus idea hang ni... Jariahnya pun berterusan selagi org guna
    Timekasihla sudi bagi satu kat den yo, mudah2an murah rezeki hang selalu, aminnnn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama2 Zimah..
      Semoga mendapat rahmat Allah..
      Jua utk kedua org tuo den zimah.

      Ramadhan kareem zimah..

      Padam
  9. Tahniah dan selamat berpuasa.
    Boleh jadi panduan untuk rakan2 kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aamiin..
      WP digalakkan solat tarawih jemaah di masjid ye 😊

      Padam
  10. assalamualaikum puan,

    saya nak. saya ni silent reader jer. tapi saya selalu baca blog ni. terima kasih atas perkongsian.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hasnida..
      Terima kasih baca blog akak..
      Email alamat pd add email akak tu ye..

      Padam
  11. email saya hasnida1@usm.my. wasalam

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah...moga ganjaran pahala berterusan....amin.

    BalasPadam
  13. Ok..dah habis ke ... Nak try...hehe

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah semoga pahalanya mengalir berterusan buat ayah dan bonda sis serta sis sekeluarga.. Aamiin..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)