JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 21 Jun 2018

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN 2018 πŸ˜πŸ˜˜πŸ’–πŸ’ž

Assalamualaikum kekawan..😍
Semoga kita semua berada dlm rahmat Allah dan dikurniakan kesihatan yg baik jua hendaknya.😊

Tahun ni tema kaler pink belacan.. dah sama dgn hainom okje.. boleh kita raya sedondon nomπŸ˜‰
Sudah 7 syawal hari ini.. tidak terlambat saya untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN kepada semua sahabat maya saya ni..
Dah mula puasa enam ke kawan2😊 saya hari ini baru 2 hari dapat menunaikannya.. kena kejar cepat.. sebelum uzur syarie😌

Selepas bermaafan kita bergambarlah pula dgn FIL dan mak cik.. dah rutin tahunan raya😊

Lepas tu terus balik kg chohong Jasin Melaka.. menziarahi pusara arwah MIL pula. Semoga rohnya dicucuri rahmat Ilahi dan ditempatkan bersama2 para syuhadah dan solehin. Aamiin.

Kemudian pergi beraya di rumah pak itam dan mak itam.. adik arwah MIL.. yg baju hijau tu tepi kanan tu.😊

Selepas tu pergi rumah pak andak dan mak andak juga adik arwah MIL juga..
Nampak gambar makan2 tiada sebab terlalu kyusuk menikmati juadah yg dihidangkan. 
Selepas tu kami ke Sg Mati Muar.. kg FIL.. gambar tak ada sebab dah nak maghrib.. jadi sibuk nak solat dan balik.. 

18 ulasan:

  1. salam aidilfitri utk akak sefamily..dh start puasa 6..arini dh 3 hari

    BalasPadam
  2. selamat hari raya kak yati, maaf zahir batin

    BalasPadam
  3. Salam lebaran
    maaf zahir dan batin

    BalasPadam
  4. Selamat hari raya Kak!
    Maaf zahir & batin.
    Meriah nampaknya raya akak sekeluarga alhamdulillah.

    BalasPadam
  5. Selamat hari raya maaf zahir batin atie.acik pun baru dapat 3hari puasa atie

    BalasPadam
  6. Selamat hari raya Aidilfitri kak. Meriah nampaknya tu sambutan raya akak sekeluarga. Ana raya di KL je. :)

    BalasPadam
  7. Cantik kaler dusty pink ni..
    Ingat nak buat utk tahun depan lah.. haha.. kalau pjg umur.
    Salam Aidil Fitri CH.

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah.Salam lebaran kak.Maaf zahir batin.

    BalasPadam
  9. selamat hari raya buat kak yati sekeluarga..
    JanjiKita

    BalasPadam
  10. salam aidilfitri kak.. maaf zahir batin =)

    BalasPadam
  11. Selamat hari raya jugak untuk Yati sekeluarga...

    BalasPadam
  12. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin Yati. Kak Laili pun beraya kat Melaka tahun ni :)

    BalasPadam
  13. Selamat hari raya maaf zahir batin, dah lama tak balik melaka

    BalasPadam
  14. Salam Syawal Kak Yatie. Mohon maaf klu ada salah & silap sepanjang ber blog.
    Alhamdulillah dah raya puasa 6...:)

    BalasPadam
  15. Sehari Raya bukan main dah jauh berjalan hang Ti.... sampai ke Sg Mati nampaknya hihi....

    Bolehlah kita berfotoshoot sekali nanti ye Ti, baju dah ada senang tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye nom..
      Photoshoot baju raya sedondon πŸ˜‰πŸ˜†

      Padam
  16. Selamat hari raya.. (nak ucap juga walaupun raya dah habis).. :)

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)