JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 20 Mei 2014

TIDAK DITUNTUT.... mungkin sibuk ye.. :)

Assalamualaikum kekawan.. 
Alhamdulillah.. semoga sihat dan ceria :) 

Balik rumah mak petang Ahad tu ada atas meja kad pemberitahuan untuk ambil barang di pejabat pos.. tengok pada tarikh 17/5/2014 pukul 12.20 tengahari .. waktu saya berada di rumah pengantin tu kan...


Jadi semalam petang saya singgah ke pejabat pos dibahagian Pos Laju untuk claim barangan tu.. 

Bila saya tengok ini barangan yg saya kirim untuk Atie yg berada di Lahad Datu tu.. saya tanya "kenapa pulang balik, alamat salah ke?"
"tidak kak, penerima ini tidak menuntut di Pejabat Pos dan bila tempoh 14 hari tidak dituntut ianya akan dipulang balik kepada pengirim" jawab adik di kaunter tu..

Mungkin Atie terlepas pandang atau tidak menerima surat untuk tuntut di pejabat pos.. so Atie boleh email alamat baru kepada saya tak..
Yan Cottages pun barangan itu pun di pulangkan balik... boleh kita jumpa ke Yan sebab Yan tinggal di Klang jer kan..

Yang saya tahu dah menerima hadiah tu yg mana mereka ada buat entry tentang menerima GA tu .. Kakzakie, Mila,Masya, Mar dan Cheq Sue,  Karimah dan Huda pula menghantar email memberi tahu barangan GA dah terima..

Jadi saya nak bertanya kepada penerima hadiah yg lain adakah dah terima hadiah GA tu atau saya yg terlepas pandang pemberitahuan tu.. 


1) NOESUHAIMI ~ T-SHIRT BANDUNG

2) AZATIESAYANG ~ FREEZE MAGNET

3) NUREEN ~ JAM MEKAH

4) FIRZANAH AZHAR ~ FREEZE MAGNET

5) ANISYAMIR LEEJO ~ FREEZE MAGNET

Semua hadiah tu saya pos guna pos laju.. mohon jawab diruang komen atau email kepada saya cahaya2569@gmail.com ye :)


17 ulasan:

  1. cepat tuntut hadih tu..hihihi..nanti org lain pulak dapat

    BalasPadam
  2. Salam Kak.. Ya Allah! kesian nya..
    isk! pejabat pos sini ni mmg pelik kak..pos laju pun kami sendiri kena ambil kat pej pos..adui! kesian menyusahkan akak jerr... sy memang tiada terima apa2 surat utk ambil barang tu.. tu yg sy tak tanya akak... sorry ye kak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kenapa laa pos laju kt lahad datu nih..hehe..hari tu niesa post g kak atie pun pulang balik pg niesa...

      Padam
    2. Atie boleh bagi alamat pengasuh pae tu.. tentu dia ada dirumah kan..

      Padam
    3. Pos ke alamat yg sama je kak.. klu rumah lagi lah tak sampai..depa tak hantar.. nnti akak bagi tracking no je klu dah pos.. boleh sy cek sllu klu ada tracking no.. sorry kak... :)

      Padam
  3. Tak perasan brgkali...kena buat pengeposan semula la T..

    BalasPadam
  4. mungkin diorang sibuk tu..& tak pun tak dapat slip tuntut di pejabat pos..tu saya selalu bg alamat tempat keje..kalo tak..susah..

    BalasPadam
  5. teringat kisah pos ekspress kak amie... memang bermasalah kot pej pos lahad datu tu..

    BalasPadam
  6. ah ruginya tak dituntu...terlepas pandang kot...

    BalasPadam
  7. maybe much better kalau bagitau bile dah pos, sebab at least tuan rumah akan alert. Kalau tak dapat jugak, boleh tgk kat website.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak dah umumkan pengeposan pd entry akak Mila.. mungkin terlepas pandang..

      Padam
  8. oh sayangnya bila tak dituntut
    terlepas pandang agaknya

    BalasPadam
  9. Jangan pihak poslaju yg tak tinggalkn note udah le..
    Saya pnh kena.

    BalasPadam
  10. mungkin dia tak perasan ada nota dari poslaju tu..

    BalasPadam
  11. Nasib baik bakal penerima dah menjawab. Yalah, adalah kesilapan kat mana-mana sampai si penerima tak tahu pun ada barang untuknya. Tapikan bila orang kata hantar barang kat kita, rasa segan pulak nak bertanya kalau barang yang ditunggu tak sampai-sampai.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)