Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 6 Februari 2013

4 Hari 3 Malam... kemana tu .. :D

Aduh... rindu betul saya dengan blog saya ni... kawan2 blog saya... tak tahu apa cerita kawan-kawan selama 4hari tu... dunia saya hanya fokus kepada krusus Mentor Kejayaan No 1 Asia ini Dr Azizan Osman ...  Sungguh amazing... sangat luar biasa... sungguh berbaloi... energy yg luar biasa... tak tahu apa nak kata ... betapa best sangat kursus ni ... INSENTIF MENTOR KEKAYAAN DAN KEJAYAAN... 1hb - 4h Februari 2013 di Setia City Convention Centre Shah Alam



Bergambar dulu dengan mentor kekayaan dan kejayaan ini walau pun dengan banner :D 
Memang banyak ilmu yg di perolehi dari beliau... betul katanya 
" If you give more.. you get more and more "

 Aktiviti di dalam dewan kursus...
 Bermacam ragam... :D

                                     
 Bila Dr Azizan kata boleh ambil gambar beliau di pentas dan didalam dewan, masing2 tak melepas peluang utk mengambil gambar... dapat ambil dari jauh jer lah sebab duduk di tengah...
Sebenarnya setiap orang tidak dibenarkan mengambil gambar... siapa yg ambil gambar akan didenda RM50.00 .. kena jaga2 tu hahaha..

Possing gaya Dr Azizan hehehe :D .. hendak juga tu...
"Apa yang kamu fikir, rasa dan fokus untuk meminta"
Ayat power Dr Azizan tu... :D


Kagum betul dengan energy Dr Azizan ini, boleh conduct 4,000 ribu peserta selama 15 jam... dari pukul 8.30 pagi hingga 11.00 malam... 

Tak kira usia yg datang kursus beliau ni .. Tua, Muda dan berbagai latar belakang kerjaya yang datang... tok guru dari sekolah tahfiz pun boleh datang... yang hebatnya bila exercise lagu chiken dance tu.. tak ada segan silu menari hahahaha ...

Diakhir program pada ptg hari isnin tu ada cabutan bertuah.. 10 ipad dan seorang pemenang utama sebanyak RM10,000.00 tunai... tu adik diatas pentas sedang cium wang tunai yang di menangi .
"I am a money magnet"




Adik ini lah Hajilinda peneman saya sepanjang  krusus... seronok sangat dengan dia.. sama2 pemberi semangat...

Adik ni datang bersama suaminya Shukri... very sporting person.. sebenarnya krusus IMKK ini sangat bagus datang suami isterinya... kesannya amat luar biasa.. sayangnya en suami kena kerja so saya datang seorang jer... tapi jua ilmu yang saya dapat saya kongsikan bersama en suami...


Gambar ini saya ambil dari FB Richworks... TAHNIAH untuk semua... semoga ilmu yg diberi kita guna sebaik mungkin... kerana ianya sebuah ilmu yg amat bermanfaat... 

p/s inshaAllah saya ingin berkongsi ilmu yang saya perolehi di blog kecil saya ini... semoga memberi manfaat kepada insan yg lain dan juga untuk rujukan anak2 saya dimasa akan datang...

20 ulasan:

  1. jelesnya akak! teringin nak pergi. kawan-kawan nadiah yang dah pergi kursus Dr Azizan Osman semua kata sangat bagus

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang best giler2 Nadiah... luar biasa yg tak terhingga... jika berkesempatan pergilah Nadiah...:D

      Padam
  2. lepas krusus nie.....harus berusaha lebih lagi....moga kejayaan bersama kak yati.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Yan... semangat semakin berkobar2 utk kaya iman, kaya jiwa dan kaya segala-galanya :D

      Padam
  3. wahh...meriah je tgk kursus nya Kak..
    seronok dan banyak ilmu yang diperolehi kan.. moga lepas ni kejayaan akan mengiringi..amin! :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Atie... semoga agak beroleh kejayaan dunia dan akhirat. Amin:D

      Padam
    2. InsyaAllah kak..sama2 kita memajukan diri kan..amin! :)

      Padam
  4. Balasan
    1. Salam ukhuwah kembali.. terima kasih singgah blog saya.. insya Allah saya akan membuat kunjungan balas. :D

      Padam
  5. amboi..semua pakat nak posing mcm dr azizan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehhe ... ye Munna.. semoga kami semua kaya dan berjaya macam Dr Azizan Osman :D

      Padam
  6. nanti kongsi yer kak, tak sabar nak tau nih...;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. InshaAllah PM akak Cuba kongsikan secepat mungkin ;-)

      Padam
  7. selamat berkursus..moga bermanfaat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Sal... dah selamat akak berkrusus Sal n Memang byk manfaat akak perolehi ;-)

      Padam
  8. baca pun dah rasa teruja, apatah lagi orang yang mengikutinya... saya tunggu tau perkongsian dari kursus tu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang teruja sgt2 Nur.... menambah nilai hidup pd diri Dan org lain... InshaAllah akak kongsikan bersama.....;-)

      Padam
  9. best kann dapat tips dari org2 berjaya kan kak...nak berjaya kene berguru dgn org2 dah berjaya..
    salam perkenalan ye kak :)

    BalasPadam
  10. Sy teringin nak hadir program dr azizan ni.. Hrp2 dpt g satu hari nanti.. :-)

    Ps: syukri itu sama wajahnya seperti syukri yg sy kenal.. Adakah dia? Dulu kerja di pusat zakat selangor..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah satu hari nanti zefa dpt hadiri program Dr azizan yg sgt bagus ni ;-)

      Ye zefa ustaz shukri ni bekerja di lembaga zakat selangor.

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)