Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 14 Februari 2013

Demam pun ada pakej ;-)

Dah lama saya tak demam macam ni... semua ada... selsema, batuk, demam menggigil-gigil, tekak pahit, kepala pening, mata berdenyut-denyut di buatnya... terpaksa en suami papah pergi klinik... doktor kata panas sgt 38.8c ... patutlah tak berdaya saya nak bangun tadi... doktor kasi MC dua hari suruh rehat byk2. En suami minta cuti, boss dia kasi cuti halfday jer... jadi sempatlah en suami masakan bubur utk saya.. tq hubby sayang u ketat- ketat ;-)
bubur nasi yg sgt sedap... masak dgn penuh kasih sayang ;-)

16 ulasan:

  1. pakej demam yg x best... ada hikmahnyer tu... get well soon dear...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih lia... semoga gugur dosa2 kecil akak ;-)

      Padam
  2. Salam yati, pakej semua dalam satu... muga hilangnya juga berpakej. semuga cepat sembuh n take care ya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih kak rose... Moga hilangnya pun berpakej mcm kak rose kata ;-)

      Padam
  3. Demam ke Kak?? jgn lupa makan ubat ikut aturan yg betul..biar demam cepat kebah.. moga cepat sembuh ya..amin!
    Bect nya hubby masak kan bubur.. bertambah2 sedap nya klu di masak dgn penuh rasa kasih syg+cinta..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih Atie... Amin.. moga akak cepat sembuh...
      Bubur tu juga buat rasa kasih Kat hubby ;-)

      Padam
  4. suke ayat kak tie sayang hubby ketat2..comel..hehe

    BalasPadam
  5. Ksiannya.. Moga cepat sembuh ya kak..

    BalasPadam
  6. musim demam rasanya sekarang nih...semoga copek sembuh yer kak...amin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Timo kaseh lah PM yo... yo lah tu tongah musim domam karang ni... amin.. ;-)

      Padam
  7. ehehehhee... CH... pakej demam tu termasuk muntah2 tak... baik check betul2... kik kik kik

    semoga cepat sembuh yer

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha SR... dah 40 an akak ko ni.. kilang dah tutup produced kih kih kih..
      Amin.. cepat akak sembuh yer ;-)

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)