JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 21 September 2017

SALAM MAAL HIJRAH 1439H..πŸ’–πŸ˜



Assalamu'alaikum wbt
Hari ini Khamis 21 Sept 2017 bersamaan
29 Zulhijjah 1438H

In syaa allah tinggal 1 hari lagi :
*tahun 1438H akan mengudur diri
*kita akan menyambut Awal Muharram 1439H

*01 hb Muharram 1439H jatuh pada hari Jumaat 22 September 2017 M*

Tetapkan Semangat...

MENJELANG AKHIR Tahun 1438H

πŸƒπŸŒ»πŸƒπŸŒ»πŸƒπŸŒ»πŸƒπŸŒ»

πŸ‘¨‍πŸ‘©‍πŸ‘§‍πŸ‘¦Buat Keluarga ku
Anda semua telah menyemarak semangat dalam hidup ku

πŸ‘©πŸ»πŸ‘¨πŸ»Buat Sahabat ku
Jangan melupakan aku dan ma'afkan bila aku pernah membuat diri mu kecewa

πŸ‘©πŸ½πŸ‘¨πŸ½Buat teman ku
Ma'afkan aku kalau aku ada berbuat salah yang disengaja atau pun tidak disengajakan

πŸ‘€Buat yang tidak suka pada aku!
Maafkan aku jika selama ini aku selalu salah dimatamu

πŸ‘€Buat orang yang pernah menyakiti aku
Terima kasih kerana sudah mengajar aku erti sebuah kesabaran

πŸ‘₯ πŸ‘¨‍πŸ‘©‍πŸ‘§‍πŸ‘¦πŸ‘¨πŸ»πŸ‘©πŸ»πŸ‘§πŸ»πŸ‘¦πŸ»
Terima kasih anda semua kerana hadir dalam hidup ku dan menjadikan 1438 H tersangat indah bagiku

πŸƒπŸŒ»πŸƒπŸŒ»πŸƒπŸŒ»πŸƒπŸŒ»

Anda semua pembakar semangat dlm hidup ku

Selamat menyambut awal Muharram!
Kikis segala perasaan geram
Hapuskan segala perasaan dendam
diLubuk hati jangan diperam
kelak kehidupan menjadi suram

Salam Awal Muharram
Khamis waktu asar - Doa akhir Tahun

Khamis waktu maghrib - Doa Awal Tahun


Sumber : WhatApps

9 ulasan:

  1. Salam maal hijrah buat akak sekeluarga. Moga tahun baru membawa lebih byk berkat buat kita semua

    BalasPadam
  2. Salam Maal Hijrah Kak..1439H lembaran baru..permulaan baru..

    BalasPadam
  3. Salam Maal Hijrah Ti..
    Insyaallah... harapnya masih berpeluang lagilah utk menikmati tahun baru yg tak berapa jam lagi nak menjelang ni. Moga Allah terus memberikan kita nikmat Iman dan Islam..

    BalasPadam
  4. salam maal hijrah sis. semoga tahun ini akan lebih baik dari yang sebelumnya. amin

    BalasPadam
  5. Selamat menyambut maal hijrah semoga kita dapat berhijrah kepada lebih baik

    BalasPadam
  6. Salam Maal Hijrah.. Akak copy paste yea gambar n kata2.. Sgt mengusik hati.. Semoga kita Semua selamat Dunia Akhirat

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)