Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 22 Mac 2012

NABIL + DEMAM = BUBUR

Hehehe... mesti pelik dengan tajuk entri diataskan..

Hari isnin tu hari Nabil demam, panas betul badan dia, bawa pergi klinik doktor kata suhu badan dekat 38c.
Balik rumah dia minta suruh buat bubur... ini saja makanan yang boleh masuk tekak dia bila demam. Siap cakap nabil tak nak bubur sup asing :0... Faham tak maksud dia... Ha.. maksud dia jangan masak bubur lain , sup lain, lepas tu masa makan baru campur sup tu...

Nak tahu bubur campur tu...... ni lah dia...

Bubur campur Nabil ;)

Sampai 3 mangkuk tambah... Alhamdulillah sekurang-kurangnya dia nak makan masa demam kan.. dan minum air kosong banyak-banyak...

Lepas tu saya bagi makan ubat dan selepas beberapa jam dia pun........

Tidur  lena orang demam

Lepas bangun tidur, saya bagi dia minum air barli suam, banyak dia minum.. nak kurang panas badan dia sebenarnya... mujarabkan air ni.. lepas minum, nabil berpeluh-peluh...

Malam tu panas dia dah kurang, paginya demam dia dah kebah.... Alhamdulillah .. dah sihat anak mama...
Dah boleh pegi sekolah...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)