Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 23 Mac 2012

Yang Mana Satu Idaman Hati Emak ^__^

Saalam..

Ingat tak entri saya yang lepas Emak Keliru, setelah beberapa jam terbelek-belek dan terbongkok-bongkok, inilah hasil yang mak tangkap sebagai idaman hati emak.

Mari kita tengok bunga apa....

Bunga Ros Peach 

Bunga Matahari Kecil


Yang dibawah ni tak tau nama bunganya... lupa nak tanya mak hehehhe ;)






Canteeek kan... geram saya.. rasa nak petikan hehehe ^__^



Mak kata ni lah kawan mak setiap hari, penghibur hati, boleh cakap-cakap dengan bunga ni walaupun tiada jawapan, tapi menghiburkan hati. Ye lah.. mak tinggal 2 orang jer dengan abah... abah biasalah.. lepas solat subuh di masjid... singgah dulu minum dengan kawan-kawan abah... mak kat rumah cakap lah dengan bunga-bunga lepas solat subuh sambil tunggu abah bawa roti canai... mak kata sampai sejuk roti canai baru abah balik hehehhe...

Memang sejuk lah tangan mak dengan bunga-bunganya.. subur, segar bugar dan harum mewangi... heemmm nyaman nya ^__^



Bunga Tanduk Rusa panjang sampai mencecah tanah



Bunga Kenanga... wangi.. hendaknya diwaktu
 malam, harum semerbak...




Berkilatkan daun bunga ni ...


Inilah mak saya ...Ratu Hati Saya....^__^ sayang mak...

Emak dengan bunga tidak boleh di pisahkan.. ^__^
Dan yang ini.......

Saya lah... anak emak.. suka bunga juga ;)


serta yang ini juga.....


Cucu-cucu mak... pun suka bunga

Nota : Anda semua suka bunga .... ^__^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)