Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 19 Julai 2012

Tertunai sudah impian Nabil ^___^

"Nabil sungguh 'bergembira' jika boleh naik lorikan", kata Nabil kepada saya... tersenyum saya bila disebut perkataan bergembira tu... nampak suka sangat lah tu. Entah macamana malam tu en suami bawa balik lori .. tapi semua orang tak tahu kerana dah lena tidur. Pagi tu en suami bagi tahu yang bos dia minta tolong bawa lori itu untuk inspection PUSPAKOM kerana derebar bercuti ... kebetulan tempat tu dekat ajer dengan rumah so en suami pun bersedialah untuk membantu...

Bila mendengar ada lori... sungguh teruja lah si Nabil ni, maka minta bawa jalan-jalan sekejap, abah dia kata tunggu abah balik dari inspection lori baru boleh bawa jalan-jalan..

Pusing-pusing di taman perumahan sahaja...

"Dah sudah ke abah"? tanya Nabil.. macam tak puas je jejalan :)

Dah turun, abah nak hantar balik ofis...

Muka "bergembira" :D

Best sangat :))

Seronok :D
Lepas tu dia boleh cakap "Nabil nak naik bas pulak lepas ni"... aduhai, mana pulak abah dia nak pinjam bas ni.. hahaha

2 ulasan:

  1. ok lah kasi rasa kan. hehe.. naik bas tunggu kat depan bus stop senang terus ada drebas bas. bwk pusing satu bandar pun jadiklah. hikhik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahah betul As, tahan jer bas kat depan tu kan.. bila camnni teringatlah akak cerita kawan yang ikut belakang bas dengan kereta sementara isteri dengan anak2 naik bas dari banting sampai klang rumah mak mertuanya... anak2 punya seronok naik bas, dia yang jenuh ikut bas tu berhenti-henti... :-D

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)