JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 13 Julai 2012

Hidup dalam kursus ^__^

Kadang-kadang ada orang suka pergi kursus dan selalunya banyak yang tidak pergi kursus, hendaklah lagi kita yang dah berkeluarga.. aduh kursus itu macam dah jadi satu beban lah pulak.. walaupun saya mengambil berfikiran positif iaitu untuk mendapatkan ilmu , maka saya dayakan juga.. huhu.. Bermula dari 12-14 Julai 2012 saya berkursus "Dynamic Presentation Skills" di Carlton Hotel Shah Alam. Saya ni dah kelu lidah bila bercakap di khalayak ramai. Mulalah penyakit menggigil, keluh kesah dan berpeluh , kadang-kadang boleh blank otak sekejap tak tau apa yang hendak dikata hihihi...

Hahaha tengah fikir apa lagi saya nak cakap...

cukup tak encik tanya saya.. bila lah nak habis
1 minit setengah ni :))
Kawan-kawan sama berkursus

Menunggu turn utk bercakap pula.. macam ragam ada :))
You all suka tak pergi kursus hehehe ^__^

2 ulasan:

  1. hihi..samalah nadiah kak. ketar lutut nak bercakap depan khalayak :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe ... betul tu Nadiah.. bila dah ketar lutut macamana pula nak ajar orang lain pula kan :P

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)