Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 4 Oktober 2014

SALAM AIDILADHA & TERIMA KASIH ATAS DOA KEKAWAN BUAT SAYA ;)

Assalammualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dlm rahmat serta kasih sayang Ilahi..
Esok kita akan menyambut aidiladha dan saya Alhamdulillah telah sihat.. pagi ni saya dah boleh discaj hospital. Tahun ni raya di sebelah en suami, dan inshaAllah kami buat korban utk ketiga orang anak kami tu, nabil lah yg paling tak sabar nak tengok sembelih lembu  tu.. Abah mertua saya pun nak buat kenduri sekali.
Saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua kekawan yg mendoakan kesihatan saya.. terasa kekuatan ukhuwah dan kasih sayang kekawan semua..
Disamping itu saya nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha maaf zahir dan batin dari saya buat semua kekawan..
Wassalam ;)

19 ulasan:

  1. Alhamdulillah dah sembuh yer kak...boleh sambut raya kan..
    selamat hari raya Qurban tuk akak sekeluarga..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah..dsh sihat
    selamat hari raya Qurban yatie

    BalasPadam
  3. Syukur alhamdulillah dah discaj. Salam Eidel Adha buat Yati dan famili...

    BalasPadam
  4. Ya Allah...akak masuk wad ke???? moga cpt sembuh ye....
    Selamat hari raya aidiladha utk akak sekeluarga.

    BalasPadam
  5. Selamat menyambut hari raya aidil adha maaf zahir dan batin dari saya sekeluarga.

    BalasPadam
  6. Selamat Hari Raya Aidil-Adha buat akak sekeluarga

    BalasPadam
  7. selamat hari raya korban Yati..maaf zahir batin..

    BalasPadam
  8. alhamdulillah....salam aidiladha juga kak

    BalasPadam
  9. Selamat Hari Raya Korban T...Alhamdulillah ko dah sihat...

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah dah sihat. Selamat hari raya korban.

    BalasPadam
  11. Syukurlah dah sihat Yati. Moga terus sihat dan sihat
    Selamat Hari Raya Aidil Adha dari kakak..

    BalasPadam
  12. alhamdulillah dah sembuh
    salam aidiladha buat kak yati sekeluarga

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah kak yati dah sembuh, selamat hari raya aidiladha :D

    BalasPadam
  14. salam Kak Yati... saya tag akak kat sini :)

    http://blog-wafee.blogspot.com/2014/10/segmen-bloglist-exchange-by-anne-nurain.html

    BalasPadam
  15. Alahai, saya ni baru dapat BW ke mari hari ni. Tak sihat rupanya selama ni. Harapnya by hari ni, dah sembuh seperti sediakala ya!

    BalasPadam
  16. Salam Aidil Adha ... Semoga cepat sembuh dan dipermudahkan segala urusan ... Take care ...

    BalasPadam
  17. Salam aidiladha kak. Alhamdulillah...dah beransur pulih.

    BalasPadam
  18. Alhamdulillah...Kak Yati dah dicaj dari hospital...semoga kak yati pulih sepenuhnya...

    BalasPadam
  19. La sakit ke CH....patut pun lama tak muncul.....syukur dah sihatkan....

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)