JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Sabtu, 30 Mei 2015

PIZZA ROTI SIMPLE

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita berada dalam rahmat Ilahi hendaknya..
Sarapan apa pagi sabtu ni kekawan.. apa kata kita cuba pizza roti segera ni kekawan.. Biasalah saya bila kawan postkan diwall FB saya.. cepat saja saya save diblog kecil ni :)
Jom kita cuba :)





Pizza Roti Simple
Bahan-Bahan:
Roti gardenia
Cheese mozarella
Sosej / isi ayam / isi ketam ( direbus )
Lada benggala
Mayonis
Sos cili
Cara Membuat:
1. Sapukan sos cili atas roti dan susunkan dalam loyang.
2. Aturkan sosej / isi ayam dan lada benggala diatas roti tersebut mengikut kesukaan sendiri.
3. Sapukan mayonis dan taburkan cheese mozarella.
4. Bakar dalam oven yang telah dipanaskn 200Âșc selama 5 minit.
~ Siap dan boleh dihidangkan. ~

5 ulasan:

  1. sedap kalau makan panas2.. nyum nyum...

    BalasPadam
  2. Terima kasih yatie..teruja acik nak buat

    BalasPadam
  3. Tentu mudah membuat dan sedap rasanya.

    BalasPadam
  4. Siap dah. Ini pun saya kopipes walaupun senang bangat. Nanti senang nak buat. Tak payah kecikbesar kecikbesar mata tengok kat blog CH ni *_*

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)