Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 14 Januari 2015

ww :: TIPS SUSUN BUKU SEKOLAH ANAK IKUT JADUAL ^__^

Assalamualaikum kekawan.. 
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan diberi kesihatan yg baik..
Terima dari whatsapp group.. jadi dikongsi pula disini :)




16 ulasan:

  1. yelah bru juga bg idea kat anak2..mudah ..kan

    BalasPadam
  2. Sekolah anak kakak cikgu dia memang ajar cara ini Yati
    Rasanya yg bagi idea tu pun cikgu juga..

    Pagi tadi radio IKIM pun cakap pasal ini.

    BalasPadam
  3. Salam Kak...
    ohhh boleh ikut idea ni nanti... memang menyenangkan bila nak susun jadual buku anak... :)

    BalasPadam
  4. Memang sangat mudah macam ni.. tak payah terkial-kial nak cari

    BalasPadam
  5. assalam yatie
    kakak anak2 lain dh lepas zaman sek ni baru tau cara mudah ni...ok gak untuk jadual buku Iman ni.

    BalasPadam
  6. dapat jugak tips ni through whatsapp recently. Nak cuba lah! :-)

    BalasPadam
  7. Mr huby saya whatsapp gambar ni kat saya pagi tadi..boleh la try nanti ^_^

    BalasPadam
  8. Kak zai dah terlepas hehe...

    BalasPadam
  9. Dah jadi viral dah gambar ni kan ....tp mmg bagus pun teknik ni....5 bintang kpd yg menciptamyan...

    BalasPadam
  10. ni blog kawan saya ni kak..dia pun terkejut entry dia ni dah jadi viral...hehe...

    BalasPadam
  11. memang bagus di amalkan tapi masih ikut kekdah lama gak...

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)