Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 10 Februari 2017

SAYANG SAHABAT SEMUA 😍😙😚😎 ^__^

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat Ilahi dan dikurniakan kesihatan yang baik jua hendaknya..

Sayang sahabat alam maya saya ini :)
Walaupun tak pernah bersua muka tapi banyak memberi manfaat kepada saya, banyak nasihat dan keceriaan yg diberi..
Saya minta maaf ye dalam seminggu ni tak sempat nak BW kekawan, sibuk dengan anak-anak dan juga kesihatan yg tidak mengizinkan.. insyaAllah saya cuba BW kekawan ye..





🌹🌹✳✳✳SAHABAT✳✳✳

💖*Ada sahabat...* dia macam garam. Nampak kecik. Harga pun murabh je macam takde nilai sangat. Tapi, bila garam takde, masak apa pun jadi huru hara. (tak sedap, tawar) Sahabat macam ni wajib ada dalam kitaran harian._

💖*Ada sahabat...* dia macam gula. Sedap sangat bila ada. Tapi kalau terlebih, boleh pening kepala. Kencing manis naik. Tapi... tetap tak boleh, kalau tak ada. Nanti ketar badan pulakk. Biasanya sahabat kita yang nakal-nakal suka buat orang kancing gigi.😁😁😁_

💖*Ada sahabat...* dia macam beras. Wajib ada, kalau takde, tak puas makan. Macam tak kenyang. Mesti kena ada jugak dalam sehari tu walau sikit. Biasanya dialah penasihat kita, peguam, cikgu, doktor, tukang masak, tukang sapu._

💖*Ada sahabat...* dia macam desert. Tak perlu selalu ada, tapi selalu kita akan teringin-ingin. *Tercraving-craving...* terleleh-leleh air liur gitu. Muncul sesekali tapi impact bermakna._

💖*Ada sahabat...* dia macam sayur. Kita tak berapa suka nak makan. Tapi kita tau, sayur tu elokkkkkk sangat untuk kesihatan kita yang ni biasanya yang Ustaz atau Ustazah ☺_

💞💞💞 Walau kategori mana pun anda berada. Semuanya saling melengkapi hidup ni. *Semuanya pentinggggg*. Kalau salah satu takde, tak happening harian hidup ini tau._

😍😍😍Saya sayang semua sahabat-sahabat saya😙😙😙

Sumber : WhatsApp

15 ulasan:

  1. Menjadi sahabat yg mana satu diri kita hanya sahabat kita yg boleh menilainya Yati.

    BalasPadam
  2. salam jumaat kakak..lama tak bertandang kat sini

    BalasPadam
  3. Ada sahabat itu penyeri, tanpa sahabat kita sunyi..

    BalasPadam
  4. Semoga kesihatan kak yati bertambah baik ya

    BalasPadam
  5. suke lah kak.... psl sahabat tuh...

    ptt ada 1 lg... sahabat mcm peria
    pahit mcm ubat, kita tak suke tp sesekali kene telan
    kadang kite meluat tp bila perlu kene hadap jgk hehehehe

    BalasPadam
  6. Semoga persahabatan kita berkekalan walau bagai apa pun...tetap diperlukan.
    Yatie tak sehat ke?moga cepat sembuh.

    BalasPadam
  7. Semoga persahabatan kita berkekalan walau bagai apa pun...tetap diperlukan.
    Yatie tak sehat ke?moga cepat sembuh.

    BalasPadam
  8. nice kak yati..betul tu..mana ntah saya ni letaknya

    BalasPadam
  9. jaga kesihatan ya sis..get well soon

    BalasPadam
  10. Wkmsalam.
    Semoga cepat sembuh.
    Ada sahabat macam sahabat.

    BalasPadam
  11. kami semua jugak sayang kan yatie sebagai sahabat walau tak pernah bersua muka

    BalasPadam
  12. thanks sudi jadi sahabat saya juga sis. get well soon

    BalasPadam
  13. Sahabat tu umpama bintang. Walaupun ada kalanya cahaya tak kelihatan tp bintang tetap ada. Cheewah...
    Tak kiralah kan kita ni mcm garam ke gula, desert ke, yg penting kita saling melengkapi.

    Tq Ti kerana sudi menjadi sahabat kita.

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)