Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 26 Julai 2017

Senyum Sinis : Lawak Handphone πŸ˜†πŸ˜‰






K O P I

suami : Sayang simpan gula kat mana...??? Abang nak buat kopi...πŸ˜•

isteri : Dalam bekas Tupperware yang ada tulis GARAM"😲

suami : hahahaha... Sayang ni... kenapa bekas gula... ditulisnyer garam...???🀣

isteri : Biar semut tak tahu...
macam kat tepon Abang lar...
JUNAIDAH abang  tulis JUNAIDI...
biar saya tak tau kan...😑

suami : alamakkk...πŸƒπŸ»πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨

P/s jangan serious sangat.. no no stress πŸ˜†πŸ˜‚πŸ˜„πŸ˜‰

Sumber : whatsApp

15 ulasan:

  1. Ada terbaca kat wsp.
    Lawak santai.

    BalasPadam
  2. hihii...lawak bermakna tu
    bab pinjam henponsuami tu kalau bersalah je yang takut...

    BalasPadam
  3. Alahaiiiiiii bab2 pinjam telefon tu harunya.. πŸ˜„

    BalasPadam
  4. hahaha..memang lawaklah nak2 yang van jenazah tu hadoiii

    BalasPadam
  5. amboi3.... ni semua pasal ngenekan suami nih kih3

    BalasPadam
  6. wahahaha semua lawak. semua saya gelak hahaha

    BalasPadam
  7. Hahaha.. gelak sorang2 baca entry ni kak.. ado jaa..

    BalasPadam
  8. Haha.. mmg makan Dalam siapa yg terkena dlm ceeita tu

    BalasPadam
  9. Hahahaha....tang jenazah tu deep...baru kena atas batang hidung kan..haha

    BalasPadam
  10. Hahahaha... seram sejuk kan... saya ok je tapi tak suka dia ubah setting... biasalah perempuan.. huhu

    BalasPadam
  11. hehehe lawak2 jugak tapi boleh tahan deeep hehe..

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)