Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 5 Mac 2013

Terapi minda ;-)

Disinilah nabil terapi minda sementara tunggu kakak tamat sekolah...

15 ulasan:

  1. len kali soh Nabil bawak pancing... balik rumah ibu leh masak terus ikan kat blakang tu... he he he

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahhaha suka sangatlah Nabil tu kak rose :D

      Padam
  2. Nabil jadi ikan sekali ke apa dalam kolam ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ikut hati Nabil tu memang nak berenang2 bersama SR :D

      Padam
  3. nampak suasana pun tenang jer...=D

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. Berpeluh-peluh tu n0e lepas puas bermain... lepas tu pergi tengok ikan dikolam tu :D

      Padam
  5. mesti seronok dapat tengok ikan tu kan.....

    BalasPadam
  6. kalau ada kat rumah kolam mcm tuh best kan...:)

    BalasPadam
  7. Hensem Nabil ni...
    Best kan Kak klu ada kolam2 mcm ni dpn rumah? tempat melapangkan minda ptg2...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak pun teringin juga Atie kalau ada depan rumah... tapi tak mampu nak menjaganya.... sibuk memanjang akak ni Atie :D

      Padam
  8. banyaknya ikan² dalam kolam tu.. mmg bgs untuk terapi.. jgn nabil terjun sudah...

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)