JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 5 Mac 2013

Terapi minda ;-)

Disinilah nabil terapi minda sementara tunggu kakak tamat sekolah...

15 ulasan:

  1. len kali soh Nabil bawak pancing... balik rumah ibu leh masak terus ikan kat blakang tu... he he he

    BalasPadam
  2. Nabil jadi ikan sekali ke apa dalam kolam ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ikut hati Nabil tu memang nak berenang2 bersama SR :D

      Padam
  3. nampak suasana pun tenang jer...=D

    BalasPadam
  4. Nabil terjun ke dalam tu ke??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berpeluh-peluh tu n0e lepas puas bermain... lepas tu pergi tengok ikan dikolam tu :D

      Padam
  5. mesti seronok dapat tengok ikan tu kan.....

    BalasPadam
  6. kalau ada kat rumah kolam mcm tuh best kan...:)

    BalasPadam
  7. Hensem Nabil ni...
    Best kan Kak klu ada kolam2 mcm ni dpn rumah? tempat melapangkan minda ptg2...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak pun teringin juga Atie kalau ada depan rumah... tapi tak mampu nak menjaganya.... sibuk memanjang akak ni Atie :D

      Padam
  8. banyaknya ikan² dalam kolam tu.. mmg bgs untuk terapi.. jgn nabil terjun sudah...

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)