Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 7 Mac 2013

Jus Roselle ^__^

Sejuk jer lalu kat tekak waktu panas-panas ni... pastu makan pulak pavlova yang yummy ni :D


 Saya ambil buah roselle ni dari rumah mak ... geram jer tengok warna merah tu kan...

Sejuk betul tangan mak ni... elok jer subur apa yg ditanamnya


Senang ajer nak buat jus roselle ni... asingkan buah dang biji
lepas tu rebus dan masukan gula...





3 ulasan:

  1. sedapnya pavlova kena plak air sirap roselle :)

    BalasPadam
  2. Hi, this the first time I see this drink. Looks really refreshing! Love the colour.
    Never knew can make a drink from this plant.
    Now I know, ha ha.
    You have a nice day, and keep a song in your heart.
    Lee.

    BalasPadam
  3. masa safiyyah kecil, nadiah minum jus roselle untuk tambah susu badan. alhamdulillah serasi dan susu badan bertambah tapi dah laaaamaaa sangat tak minum

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)