Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 12 Jun 2013

WW : Suka hati jer nak mandi pakai baju tido hahahha :D







kakak saya tukang melayan anak buahnya :D


p/s Mula2 cakap nak jalan-jalan jer tepi pantai lepas solat subuh, tengok cahaya matahari pun tak timbul lagi... aduh anak mama :D

25 ulasan:

  1. mana boleh tunggu yatie..anak2 kalau dah ampai tepi pantai..mesti nak main pasir dan mandikan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye acik erna... mula minta buat istana pasir jer... tak mandi... akhirrrrnyaaaa :D

      Padam
  2. Balasan
    1. Macam tulah Masya... air dgn budak2 tak boleh dipisahkan :D

      Padam
  3. bestnya dorang semua dapat main kat tepi pantai. tp anak saya yg kecik tu takut dgn laut..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anak buah akak yg kecik pun takut ... smpi Ummi nya tak boleh nak mandi... takut.. takut :D

      Padam
  4. tak kisahlerkan.. janji dapat mandi manda...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu lah Zila... Hado aku kesah ... tak kiralah pakai baju tido... :D

      Padam
  5. bukan main seronok lagi budak2 tu....mandi manda di tepi pantai....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dorang fikir seronok mrk jer Yan... mama nya yg teruk kena bilas baju yg penuh pasir.. dah lah baju tido ada poket... sudah jadi lori pasir pulak :D

      Padam
  6. bestnye.. kalau g pantai elok pagi2 sbb tak panas

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang sejuk waktu pagi ila.. lps ti akak pun join sama ;)

      Padam
  7. kat pantai mano ni kak..??

    BalasPadam
  8. Lepas subuhlah best CH... tak panas lagi hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sejuk je hainom tapi hati2 dgn obor2 sbb dia suka keluar cuaca sejuk hainom...

      Padam
  9. Hari tu masa gi Setia Alam Mall dekat surau...mcm terserempak sebiji mcm CH... tapi tak mungkin kot sebab orng tu ada baby yg masih menyusu!
    Okje teringat CH tau masa tu sebab muka mcm ada iras!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe dah 7 tahun Nabil hainom... dah tutup kedai ;-)... Pelanduk dua serupa...

      Padam
  10. okay la tu k.yatie, swimming suit versi sopan gitu hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe sopan Sgt lah LL.... tgok kak nabilah tu beriye tarik seluar smpi lutut.. Penyudahnya menyelam :D

      Padam
  11. baju tidur pn baju tidurlh....janji dpt mandi pntai....hehehe....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nasib lah mama weiii anak dah tak sabar nak mandi kihkih :p

      Padam
  12. Hati anak2 mmg bermunga2 bila nmpak air..percaya, sbb anak sy pun camtu..sbb tu pakai baju tido pun boleh je kan kak...he heee

    BalasPadam
  13. Assallamualaikum kak Yati..

    Ermm..anak2..tak ada maunya pergi pantai lihat pemandangan saja.. mesti nak terjun dalam air tu sekali..hehehe..Di mana ni kak?

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)