Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 28 Jun 2013

Renungan # Elak dari berkawan dgn anak syaitan......





12 ulasan:

  1. Wah nampaknya banyak betul anak syaitan yg suka mengacau OKje ni CH! hhehe

    BalasPadam
  2. kalau nak tahu mereka ada atau tidak..tengok kat baby..
    asyik pandang atas adalah tu..

    BalasPadam
  3. bagus info ni Kak..sangat bermanfaat...
    copy utk tambah ilmu ye :)

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah kakak dah ajar anak kakak kalau masuk rumah kena bagi salam tapi kalau dlm rumah kita contoh baru balik shopping/makan angin rumah tak ada org bagi salam begini "assalamualaina wa'alaibadillahissolihin".

    Moga kita terhindar dari syaitan mahupun berkawan dgnnya.

    BalasPadam
  5. salam jumaat Kak Yati.....

    renungan jumaat yg menarik nie.....tapi...yg mana satu tu tak pasti....kalau memberi salam sebelum masuk rumah tu memang menjadi amalan kami sekerluarga....

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah...stkt ni amalkan bg salam bila masuk rumah, walau kosong.

    BalasPadam
  7. TQSM di atas perkongsian ilmu...sharing is caring....

    BalasPadam
  8. mekasih...catatan ini membuat kita membuka sedikit mata..muhasabah diri sejenak...

    BalasPadam
  9. minta dijauhkan daripada gangguan syaitan...

    BalasPadam
  10. Assal
    memang tujuan Syaitan2 utk merosakkan kita
    Sgt bermanfaat
    dulu ayah selalu pesan msk rumah bg salam sb ank2 takut asyik cerita ada hantu he hee

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)