Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 19 November 2014

WW :: ISTERI ADALAH HADIAH DARI ALLAH :)





13 ulasan:

  1. hormati serta sayangi sepenuh hati..

    BalasPadam
  2. saling menghargai...
    esp si suami kena hargai wanita y bgelar isteri

    BalasPadam
  3. Kerana Dia mencipta kita untuk pasangan kita.. Jadi kena selalu bersyukur dan luahkan kesyukuran itu kepada pasangan sambil berkata "kau tercipta untukku"

    BalasPadam
  4. mesti saling memahami jadi tak timbul masaalah siapa yang menjaga siapa kan betul tak??

    BalasPadam
  5. saling memerlukan...indahnya rumahtangga..

    BalasPadam
  6. bahagianya hidup brumahtangga jika saling memahami..

    BalasPadam
  7. saling tolong menolong kan lagi indah hubungan tu...

    BalasPadam
  8. Sifat hormat menghormati juga perlu ada.

    BalasPadam
  9. Kalau ikut Islam memanglah semua kerja suami. Kita isteri-isteri layan suami aje. Tapi macam tak tergamak kot kan Yati hihi... bayangkan suami kita masak kita pakai cantik-cantik dah tu makan sama-sama haha....

    BalasPadam
  10. Yelah kan CH..... Untungnya lahai suami ni....dahlah dapat hadiah, berbakti lagi kpd depa...mmg patut pun dapat hadiah selalu isteri ni haha

    BalasPadam
  11. Itulah saya dah banyak kali habaq kat Hubbydearie tapi dia tetap tak percaya. Patutnya suamilah yang jaga kita macam maharanikan, ini terbalik pulak. Kita yang jaga dia macam maharaja. Takpa, takpa, pahala semua kita bolot!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)