Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 26 November 2014

ww : MEMAAFKAN ITU LEBIH INDAH DARI DENDAM

Assalamualaikum kekawan..
Semoga kita semua berada dalam rahmat dan hidayah Ilahi. :)


p/s Hari ini saya bercuti untuk mengambil keputusan UPSR kakak Nabilah.

10 ulasan:

  1. itulah kan..rambut sama hitam, hati lain-lain

    BalasPadam
  2. Tapi nak memujuk hati perlukan iman yg kental bagi memaafkan seserang yg dah melukakan hati kita ni Yati..

    ps: WA kakak result anakanda Nabilla ye. Moga cemerlang. Dup-dap pulak kakak yg rasa..

    BalasPadam
  3. semoga kakak chef Nabilah berjaya cemerlang

    BalasPadam
  4. betul tu Yati..biarpun mereka yg melukakan hati kita tak pernah menghulur tangan minta maaf..kita maafkan..kita redha..

    BalasPadam
  5. yup setuju =)

    good luck kakak nabilah....!

    BalasPadam
  6. Apa pun keputusan UPSR anak, terimalah ia dengan senyuman dan kesyukuran...

    BalasPadam
  7. bukan mudah nk memaafkan andai hati dah terluka...
    Yatie...camna UPSR kakak Nabilah?

    BalasPadam
  8. Saya pernah berdendam, dan kemudian minta maaf dan memaafkan org tu. Rasa sgt lega mcm hilang batu di atas kepala.

    Berdebar pulak...result exam ni..

    BalasPadam
  9. Mungkin senang nak lafaz tapi dihati tetap terpahat.
    Semoga mendapat keputusan cemerlang.

    BalasPadam
  10. Nak mengajar hati supaya jangan membenci tu punyalah susah. Tapi kalau kita lupakan sahaja kesalahan orang dan memaafkannya alangkah indah ya sebab sukar untuk mengajar hati ni supaya jadi pemaaf!

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)