Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Rabu, 20 Jun 2012

WW : Panas berdesing... jom mandi kolam..

I am Shark kata Nabil hehe
Tambah lagi dua orang
Masuk Qaseh sepupu dia orang , Nabil the only boy hehe
Bila saya dapat joint sama kata zaraa khadeejah.. tengok dulu
ye zaraa..

8 ulasan:

  1. budak-budak memang suka main air. hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Panas sungguh sekarang ni Nadiah.. 1 hari dia orang mandi 3 kali kolam tu...

      Padam
  2. bkn bebudak aje yg suka ni...aunty pon suka jugak ni kalau dpt join skali...muat kolam tu utk aunty...hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha... memang QH tambahan panas berdesing ini, mak budak pun nak joint sama...

      Padam
  3. bestnyer mandi kolam...memang sukalah budakx2 tu:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tambahan tengah panas ni Nieza lagi budak-budak tu suka sesangat... :))

      Padam
  4. amboi seronoknya. panas2 mmg best berendam. hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau ikut kan budak-budak tu tiap2 hari nak berendam As..
      tak larat nak layan :))

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)