Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 14 Ogos 2012

Bila dah penghujung...

Penghujung ramadan ini semuanya mengejar 10 malam terakhir.. surau di tempat saya dah mula buat solat malam (qiamulail) berjemaah.. sungguh indah bila buat ibadat ni berjemaah ni bersama-sama.. bertambah erat siratul rahim...

Jadi juadah untuk iftar semakin mudah nak disediakan hehhee... inilah iftar kami sekeluarga hari ini... lepas tu terus ke surau utk solat isyak dan tarawikh lepas tu terus marathon utk qiamulail pula..

ABC special ni jer buat...

Yang lain semua beli.. Nasi Lemak Kukus..
Pau Coklat

Pizza ni pun beli di bazaar ramadhan. :P

ABC kak Nabilah
Nak cepatkan bila jer yang tunujk.. lepas tunjuk kena lah keluarkan duit :D

2 ulasan:

  1. lama tak makan abc. pandai kakak buat ye. ;D

    BalasPadam
    Balasan
    1. ABC untuk makan anak beranak jer As, Ais itu akak bland jer dengan sirap dan susu.. lepas tu tambah aksesori yg diminati ... dah siap :D

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)