Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 30 Ogos 2012

Tadika Nabil Pula Sambut Raya ^__^

Hari ini giliran tadika Nabil pula buat sambutan hari raya, kek dah siap masa buat untuk kakaknya.. cuma nak tambah toping coklat diatas sahaja. Saya tabur warna warni dan coklat rice... kak jeeha siap tanya kenapa nabil punya cantik.. warna warni lagi, lepas tu sebiji kek tu... saya kata tadika nabil joint dengan mahaad tahfiz ... jadi ramai nak makan...

Suka betul dia dapat kek warna warni tu
 Lepas tu saya bekalkan juga coklat kereta dan conflake coklat walnut tu... Ehe semuanya coklatlah yang nabil bawa... tak perasan saya, bila buat entri baru perasan :D

Cikgu dia pesan terus hantar ke Mahaad Tahfiz sebab buat disana... pagi saya sampai cikgunya belum datang lagi.. budak-budak lain dah ada tapi minta saya tunggu juga.. nasib baik cikgu datang awal.. sampai cikgu nak bergambar dengan nabil sebab hari ini nabil hensem.. kata cikgunya... tersipu-sipu malu teruna saya ni :D

6 ulasan:

  1. wah happynya nabil bwk pot luck ke sekolah...sumenya coklat yer...xpe aunty suka tu..hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye QH, seronok Nabil dgn coklat dia tu, bila tanya ptg tu, dia cakap mkn kek mama jer sbb sedap sgt.. :-))

      Padam
  2. Wah aunty pun nak join lah byk coklat! :D

    BalasPadam
  3. Assalam..sis, sory interrupt..juz nk tahu tmpt nabil bljar tu kat taska tahfiz al-tazkar seksyen 3 tu ke?..taska tu trima bdak stat umur bpe tahun ye?..bayaran dia mcm mna?..tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. umur 4-6 tahun. byrn bulanan RM270.00 Dr pukul 8am-5ptg.Alhamdulillah Nabil dah boleh solat dgn betul Dan hafal Ayat2 dlm solat. begitu juga dgn surah lazim..

      Padam
  4. Alahamdulillah..saya pn da bpe kali lalu kt situ, tp lom sempat lg nk bertanya details..thank sis for info..pasni blh trus layan blog sis..hehe

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)