Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Selasa, 14 Ogos 2012

Biskut raya pertama

Hari sabtu baru ni bermula lah buat projek biskut raya. Buat yang paling senang sekali hahaha... tak perlu dibakar dalam oven bagai... :) tersangat lah rajin mama ni kan..

Apa lagi projek ini dijayakan bersama dua orang anak gadis kecil molek tu... dah memang mereka berdua nak buat kuih raya kan... oleh kerana tiga beranak ni bertungkus lumus membuat nya so gambar tak sempat nak ambil hehehe :-P

Choklat with almond and walnut
nama kuih bagi sendiri hehhe

Ni lah hasilnya...



Bila diisi dalam balang dapat banyak ni pula
yang balang gula-gula tu bagi pada mak,
dalam tupperware tu saya punya...
:)
Tupperware yang kecil tu dah habis sekarang... budak 3 orang tu makan bila buka puasa hehehe...

Kawan2 mesti dah banyak buat biskut raya kan...:-))

2 ulasan:

  1. Salam CH... sedapnya biskut tu... hehehe saya dah siap 3 jenis, dah lama tak buat biskut, biasanya main tunjuk2 jer kat kedai... tetiba lak tahun ni cuti awal terasa nak buat biskut raya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam MP, akak pun baru tahun ini membuat sendiri, itu pun atas permintaan 2 orang anak dara tu.. nak rasa buat kuih sendiri katanya.. wah dah siap 3 jenis MP ye.. laju tu :)

      Terima kasih singgah di blog akak....

      Padam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)