Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Khamis, 23 Ogos 2012

Satu hari di hari raya ;-)

Candid di pagi raya :-D

susah betul nak suruh nabil 
duduk diam

bersama mak dan abah saya


bersama dua org kakak saya

dah dapat duduk diam nabil tapi gambar candid pulak ;-)
Masih mood raya... ni pun update guna handphone, gambar ni pun ambil dlm galeri handphone, skrg berada di kg en suami pula :-)

9 ulasan:

  1. assalam nur..selamat hari raya..acik update guna enphone tak pandai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Walaikumsalam acik Erna,
      Selamat hari raya buat acik sekeluarga juga... saya pun terkial2 acik guna handphone ni.. tu yg tulis sikit2 jer ehe :-D

      Padam
  2. Salam Syawal Kak...
    budak budak memang gambarnya candid je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam MP,

      Selamat hari raya buat MP... biasa lah tu susah betul nak disuruh duduk diam :D

      Padam
  3. selamt hari raya k.yatie..:-)

    BalasPadam
  4. cantik colour theme.. hehheheh

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)