Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 17 Ogos 2012

Tart Tiga Rasa ^__^


Tajuk entri macam masak ikan tiga rasa.. :p sebenarnya nak cerita pasal kuih tart bunga kelopak yang saya buat malam tadi... Macam mana boleh kejadian tart tiga rasa... meh meh saya cerita .. sebelum tu tengok gambar dulu

Rasa strawberry, nenas dan blueberry :)
Kakak saya dah bagi tahu saya sukatan adunan kuih tart yang di beri banyak tau... ye ke , fikir saya kembali bila tengok gram yang diberi.. pastu nafsu jahat yg masih ada didalam hati pun.. hasut-hasut kata tak banyak.. kakak saya buat setengah adunan saja.. tapi saya derhaka terus buat satu adunan dan merasakan jem nenas yang saya buat cukup.. rupanya tak cukup... jadinya terpaksa lah saya guna jem yang sedia ada.. 

Tart nenas kelopak 

Tart straberry kelopak ehe :D

Tart beluberry kelopak hahaha
Kebetulan jem strawberry dan bluebery tinggal cukup-cukup jer untuk semua adunan tu... jenuh juga saya nak habiskan adunan itu, dah buat seorang diri, pembantu saya dah hantar balik kg dulu sebab budak sekolah cuti hari khamis.. saya jumaat masih kerja lagi.. :-))

Begitulah ceritanya yang menjadikan tart tiga rasa hahahah :D

1 ulasan:

  1. Oooo ada tiga jenis jem.. hemm ok la macam2 warna meriah... saya buat tart yg paling senang cheese tart blueberry jer

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)