Terima kasih jadi sahabat saya

JOM KITA KLIK KLIK ^___^

JOM KITA KLIK KLIK ^____^

Jumaat, 5 April 2013

30 Minit Ustaz Don : Lupa Rakaat ? ^__^

Pagi tadi buka TV Alhijrah ... tengok ada ulangan 30 minit Ustaz Don mengenai solat.... iaitu tentang jika kita terlupa bilangan rakaat yang dah kita lakukan.. saya kongsi kan disini utk dimanfaatkan bersama...



Bila saya google ada lak imej ni ... so saya tempek disini :) terima kasih pada yg buat ni..
KLIK di imej untuk besar

Tempohari ofis saya jemput Ustaz Don sebagai penceramah... saya bawa Nabil sama kerana Ustaz Don adalah idola dia... gembira sungguh dia dapat jumpa ustaz Don... ceritanya boleh klik disini Nabil with Ustaz Don


Gambar dulu dengan Ustaz Don...

8 ulasan:

  1. bertuah Nabil dapat jumpa idola dia.... yatie jugak. he he he

    BalasPadam
  2. bagus la n3 ni... sy pernah tgk tp da lupa nak buat camner... tq sgt2...

    BalasPadam
  3. semoga nabil juga nanti menjadi seperti idolanya.. cakapnyer terang, jelas, nampak datang dari hati.. orangnyer lembut tapi tegas... syukur...

    BalasPadam
  4. wah, bertuah nabil dapat jumpa ustaz don :)

    BalasPadam
  5. pasti happy Nabil sebab dapat jumpa idolanya kan...:)

    BalasPadam
  6. maaf...lambat singgah internet lembab tahap gaban he heee....bestnya siap bergambar dengan ustaz don lagi tu.....

    BalasPadam
  7. maaf...lambat singgah internet lembab tahap gaban he heee....bestnya siap bergambar dengan ustaz don lagi tu.....

    BalasPadam

Terima kasih kerana meninggalkan komen disini ^__^
Maaf jika komen tidak sempat dibalas ye :)
Insha Allah saya akan kunjung balas ke blog anda :D

Mohon kerjasama kepada pemberi komen yg budiman,
Harap tidak meninggalkan pautan diruang komen,
Terima kasih atas perihatin anda :)